Hej
Ska inom de närmsta veckorna byta ut mitt Rexoventaggregat. Blir en del prylar över som kanske kan vara intressanta; hyfsat nya fläktar, sommarinsats, m.m. Även en styrning som gör att du kan köra aggregatet utan köksfläkt. Den kostade 4-5 000 kr när den sattes in för 7-8 år sedan. Hör av dig så kan vi nog komma överens. Finns i norra Stockholm.