G
gromit42x: Hej, Jag har redan en intressent på jorden och vet inte riktigt hur många lass det blir än. kan du skicka mig en mailadress eller mobilnummer som "PM" så kan jag höra av mig om det blir något över. Sprängsten har jag dock över. -h
5 svar · 8,1k läst
P
putteb: underlimmad fyrkantig diskho med bänkskiva se anonns!!..(köpt på electrolux home) högstbjudande ska bort tar bara en massa plats.. http://www.blocket.se/vi/15486327.htm?ca=2_s
0 svar · 3,5k läst
F
fridhem: finns bild på spisen?
1 svar · 5,8k läst
F
1 svar · 5,8k läst
K
ktm525: Elbjörn 9KW användt 48 timmar under gudrun priside 900kr (under halva nypriset) maila enfield_535@yahoo.com
0 svar · 3,7k läst
K
ktm525: Hej! Hilti TE 5 Smidig pålitlig proffsborrhammare säljes. Priside: 1200kr maila enfield_535@yahoo.com
0 svar · 4,0k läst
X
xaner: är intresserad om du ha klossarna kvar och någon bild
7 svar · 6,1k läst
B
baffen: Pumpen finns i Stenungsund, fyra mil norr om Göteborg. Det låga priset beror på att pumpen är nedmonterad och därför inte går att testa. Den fungerade dock vid nedmonteringen. Vidare krävs påfyllning av gas.
3 svar · 4,2k läst
N
najspris: Säljer ett par slattar av Tarketts Våtrums matta "Akvarell" Märkte att man var tvungen och köpa onödigt mycket för att man skulle kunna lägga in mattan.så nu kan ju nån annan få ta del av mina slattar som e kvar hör av er om mått osv Pris:ett par hundralappar (Vimmerby)
0 svar · 3,5k läst
G
Grönlundsresidens: Det skulle vara med telefonnummer också 0701 466124 Fredrik
1 svar · 4,1k läst
W
Wandborg: Sänker nu priset på grund av plastbrist. Vi köpte lite för mycket golv, säljer därför 43kvm bambugolv 960x96x15mm för 450 kr kvm eller 18 000 för allt. Golvet är mycket lättlagt, limmas eller spikas direkt mot underlaget. Om du köper allt, skickar med jag 10 liter lim värde 1400kr.
1 svar · 5,1k läst
·
Manberg
Manberg: Hej, för min brors räkning som skall bygga garage, gratis fyllnadsmassor i skellefteåområdet skulle vara fint, helst ursviken.. men men.
0 svar · 3,1k läst
N
Nonas: Säljer en helt ny oanvänd ouppackad värmevakten enkel För utrymmen upp till 90m2 denna modell: http://www.lfs-web.se/TrygghetsVakten.htm Kostade 7.715:- Inkl Frakt släpper den för 6500:- Den är 1 månad gammal i min ägo, företaget ville inte ta tillbaka den då det bara är ångersrätt 2v i konsumentköplagen. Projektet som denna skulle vara i blev uteblivet :( Mailsvar till
0 svar · 3,9k läst
C
cy_berg: Allt är sålt, moderatorn får gärna radera tråden. /Kristian
0 svar · 4,4k läst
J
Jonte L: 200-300 kubik fyllnadsmassor bortskänkes mot avhämtning, jord blandat med sten. har grävar att lasta med. /J
0 svar · 4,5k läst
D
d_nilsson: Hej, Jag har några kubikmeter betong från ett gammalt källargolv jag skulle vilja bli av med. Istället för att köra det på tippen kanske det finns någon som vill ha det som utfyllnad? Hisingen - Göteborg, Låssby närmare bestämt. Jag tänkte mig att hjälpa till att köra bort det också... Mvh Daniel
0 svar · 4,7k läst
N
niclasella: Hej har 15 till 25 lass med fyll. Sten blandat med jord. Ring om intresse finnes. Nära Huddinge centrum. 070-650 31 11 Häls Niclas
0 svar · 4,4k läst
A
anders100: Kanske intresserad. Bor du i Stockholm?
1 svar · 5,7k läst
P
patani: Skänka sandmassor i vaggeryd kontakta mig med det här numret 0393 164 76 efter klockan 17.00
0 svar · 3,2k läst
E
evanor: Hej! Finns det fler? Är mycket intresserad! Mvh Eva
2 svar · 10,1k läst
·
D
Dan Hedström: Hej Jag har en av de sista tomterna som ännu är obebyggd i Klagshamn. denna tomt har jag nu tänkt sälja. ca 750 m2 pris ide ca 2,5 milj eller högstbjudande. mvh Dan Hedström 0702-202095
0 svar · 3,6k läst
T
Tina.m: Säljes för 5000kr eller högstbjudande.
1 svar · 12,9k läst
·
M
mag1234: Hej Kan du maila bild till mig? Vi skulle dock behöva mer skivor... magnus.johansson@avenir.se
1 svar · 4,2k läst
M
magnus&mia: Finnes lerjord i svedala som kan levereras ca 10 lastbils lass kan användas som markutfyllnad
0 svar · 4,2k läst
B
basshunter: Finns i Borlänge, höjd 4 m, längd 6 m, bredd 3 m, har rymt en pråm eller segelbåt av huset förre ägare. Träkonstruktion med plåttak och plastvävsväggar.
0 svar · 4,1k läst
A
Aniska: Högeffektiv köksspis (som ej värmer vatten) säljes helt ny! Läs test av kökspisar på Råd och rön - Lohberger fick bäst i test. http://www.smartson.se/test/hushall/vedspisar-och-kokspannor.htm?partner=1&ref=4myhome Bra alternativ till en gammal spis i köket - ger trivsel du ser elden uppifrån (genom glaskeramikhällen) och framifrån genom en glaslucka. Ring 073 972 97 00 eller maila
0 svar · 7,7k läst
J
jhh: Luftvärmepumpsskydd säljes. Fick med det till min nya Toshiba men vid montering av luftpumpen visade det sig att skyddet inte riktigt fick plats pga av att pumpen sitter ganska nära fönster och en dörr. http://www.brafabprod.se/Brafab%20Varmepump.pdf Skyddet är ihopmonterat och i ena hönet på locket är det utsågat för röranslutning. Finns i Göteborg. Pris: Bud
0 svar · 3,8k läst
A
Adam_F: [citat] Skulle inte TV'n följa med på köpet?
6 svar · 11,9k läst
·
M
marmat: Hej! När vi byggde vårt LB-hus köpte vi till ett par vackra innerdörrar i glas från Dooria. När vi väl flyttat in insåg vi dock att de tog för mycket utrymme. Sedan dess har de stått ouppackade. Mått per dörr: 73 cm bred och 240 cm hög. Karm ingår! I butik kostar dörrarna ca. 12500. Vi är dock villiga att säja dem för 7000:-. Priset kan dock diskuteras vid snabb affär.
0 svar · 4,6k läst
·
M
Mauritz: Återvunnet virke Säljes prima 50 tals- plank 20 mm 145- 165 mm bredd ( det kan finnas ännu bredare) ca 37m2 av längden 3,4m längd ca 18 m2 av längden 1 m längd Helt ny panel: 12 st 20mm 165 mm breda målade 3,4m långa 34 st lock 45x20mm samma längd och målade ca 25 läkt 45x20 mm. + Diverse plank. Finns på Västkusten Mauritz 0706-424218
0 svar · 10,3k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.