Säljes, Uthyres & Skänkes
Akinos Andy: Sony CDX-6T200 bilstereo & Sony X-plod XM-SD12X slutsteg 4*50 W inkl baslåda säljes för 600 kr p g a bilförsäljning, 0703-221237
Akinos Andy: Helt nya elradiatorer Tego Roundline 400 V 600 W, IP 21, 60*45 cm, 4 st , 450 kr styck tel 0703-22 12 37 (Borås)
Lagavulin: Hej! Kommer att sälja vår hög med äkta svenskhuggen smågatsten pga ändrade planer/fastighetsbyte. Lätt åtkomligt för grävare med ex gallerskopa till lastbil. Finns i Tranås Norra småland Mvh Magnus 0730-847780
EmmiEld: Helt ny. Nypris 8000+ Säljes för 4000:- eller högst bjudande.
Algen: Hej! Har du blivit av med grejerna? Annars är jag intresserad. Vad har de för mått?
Cheesus: Jag förstår mycket väl situationen. Synd bara att tidigare generationer låtit huset förfalla! Hoppas verkligen att det går vägen för huset och att det finner någon tok som är beredd på jobbet!
ollelundin: Jag hade oturen och vann en cirkelsåg förra veckan, den finns nu till försäljning på http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=68574598
Tornhill 2: En dryg pall (1,5 m3 ?) ekoisolering (tidningspapperspellets) med antiflam- och antimus behandling av borsyra säljes. (http://www.ekoisolering.se/produkter_pellets.asp) Överblivet efter bygget. / Fredrik
Jempa: Det "gamla" tvättstället som vi hade innan renoveringen. Gustavsberg Nordic (den äldre modellen se bild) bredd 56 cm Blandaren kan också få hänga med. 100 kr Gustavsberg toalett. Lämpar sig bra för sommarstugan... 50kr Gustavsberg badkar. Mindre rostangrepp på ena kortkanten... En lång täcksida finns. 160 cm långt. Jag fotar om någon är intresserad...50kr Finnsi Stockholm,
Jempa: Är färdig med badrummet och det blev lite över... Inköpt på Sigro.se 1 liter LIP 54 primer 50kr (ord 110) 25 kg LIP Klinkerfog Manhattan 100kr (ord 219) Finns i Stockholm, söderförort.
Fredrik_G: Vi säljer ca 1000 st Heby takpannor, enkupiga, samt nockpannor. Dem är från 1964 och i bra skick och ligger på pall i Helsingborg. Pris 5000 kr. Ring 0701-466124
1337: Säljer min begagnade borrskruvdragare då jag har tre andra. Det som ingår är: ¤ Borrskruvdragare CDD 12 - 12V ¤ Laddare - 230V ¤ Två batterier - 3Ah ¤ FatsFix Chuck - 13mm ¤ FastFix vinkeltillsats¤FastFix excentertillsats ¤ Systainer Jag har aldrig använt maskinen för yrkesmässigt bruk, bara för finare snickerier hemma. Pris: 2500kr Hämtas i Karlshamn eller skickas med posten.
Ricky_SE: Håller på att byta tak och har därför fått ca. 190 kvadrat med Börring bruks enkupiga falsade pannor "över"... Även ca 15 meter nock pannor... Säljes BILLIGT, kan även säljas högtryckstvättade... Mvh Ricky.
micke77: Ska ytavtäcka tomten i Täfteå (Umeå). Kanske att det finns någon som önskar vilja använda dessa massor till att höja upp sin tomt? Vet inte riktigt hur mycke massor det blir men det som ska avtäckas är ca 1300 m2, så kanske en 300-400 m3. Intresserad så kommer vi säkert överens ;) Micke
electrocuted: Perfekt för den som importerat alla sina handverktyg från USA och vill göra sig en snickarverkstad i garaget, då kan det vara bra att ha några fasta uttag så man slipper förlängningssladdar över hela golvet. märkspänning 125V märkström 15A för utanpåliggande montering, jordade. OBS ej tillåtna för 230volt. bild: [bild] pris per styck 70kr, vid köp av 5 eller fler 50kr/styck.
peter.holm: Har sprängt en hel del och kommer att behöva bli av med en hel del sten. Sprängstenen finns i Södermanland (Strängnäs). // Peter
Videoten: Hejsan! Såg att det var längesedan du la ut denna annons, men har du kvar sänksågen? Mvh /Anders
fredrikandersson: Marmorbakar, släta på ovansidan, ojämna/borrhål på undersidan. Svensk vit marmor. Behöver en rejäl rengöring, väldigt skitiga på bilderna. Kan mejla bättre bilder vid intresse. Lägg ett bud. Finns i Laxå 4 mil söder om Örebro. Fredrik Andersson 0735-114978
marulc: Hej! Säljer en borrsats från bosch HSS borr 1 -10 med 0,5 mm mellanrum, totalt 19 borr Nyskick. Nypris 300 kr, Säljes för 150:-
addam: Jag är också på jakt efter golv. Dock för att reparera mitt egna befintliga golv så exaktare mått på stavarna är intressant. Mvh Adam
GSM-Peter: Hej Säljer min Dewalt Radialarmsåg i brist på utrymme. Det är en rejäl bordsåg med ca 3 kw motor 300 mm klinga och 90 cm armlängd. Klingan kan vridas åt alla håll så man kan kapa 90 cm brett och gira i 2 vinklar samtidigt. Vrider man klinga 90 grader så kan den användas som klyvsåg. Den är i mycket gott skick och lite använd. Syskonmodellen (jag har inte sett någon skillnad) heter
Garf: Två nya fönster i olika utförande. Fönster ett: Tvådelat dubbelglas, isoleringsfönster. Nytt i förpackning. Bredd: 1185 mm Höjd: 1185 mm Karmdjup: 105 mm Glas: 2-glas isolerglas U-värde: U-värde 2,7 Yta: Impregnerat ofärgat furuvirke Länk till produkt: http://www.skbv.se/templates/produkter-4.cfm?level1=K-F%C3%96&level2=PG-F%C3%96110&level3=AG-F%C3%961102&level4=A-642377 Fönster
jessica_peter: Nu säljer vi vår KIP 590 XL. Det är en mycket rymlig vagn med gott om plats. Vagnen har våningssäng på tvären bak, samt en garderob, detta skiljs av med en dörr ( barnkammare ). Framåt i vagnen finns en matplats för 4, som kan bäddas för 2 till natten. Mittemot denna finns pentryt, som har stora ytor, 3-lågig spis samt diskho. Längst fram finns en rundsittgrupp med plats för 7-8
egemini: Wirsbo / Uponor expanderverktyg för 15, 18, 22 och 28mm rör. Förvaringslåda innehållande manuellt expanderverktyg med expanderhuvud för diameter 15, 18, 22 och 28 mm samt smörjmedel. Helt ny oanvänd. Pris 3900:- inkl. moms Alternativt uthyres för 650:-/vecka inkl. leverans. (500:- om du bor i sthlm och hämtar själv). /Pär - 0765-412009
johnpatrik: Figursågade räckesbrädor, oanvända enligt gammal modell med mkt "snickargjädje" . Har även ett antal med enklare sågning. Finns i rättvik, maila för bilder. ( [email protected]) Mvh John
bimbosorken: Wirsbo Pe-pex 20x2 mm slang 50meter Nypris 1200:- Säljes för 700:-
Rille_G: Hämtas upp snarast. Mest jord men med endel sten och framförallt skiffer i. ca. 90 kubik finns fyra mil norr om Jönköping (Gränna). Hör av er på 0709-682053 /Rickard