Allting är helt nytt och kom med i en husleverans men körde med ett annat system(KNX)
ny pris på nätet är 256:- för termostaten
och 1263:- för kopplingslådan
Priset jag vill ha är 150:- termostaten och
800:- för kopplingslådan eller 4500:- för allt, under halva ny priset