Vi har ca 3 kubik träflis i en hög på uppfarten och vill bli av med denna snabbt.
Kom och hämta. Lägg det i rabatten istf täckbark, gör fina gångar, eller elda upp det när det torkat.
Välkommen!
 
Borta!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.