G Genvägen #1 Medlem · Stockholm · 305 inlägg 23 apr 2012 21:50 Genvägen Medlem Stockholm 305 inlägg 23 apr 2012 21:50 #1 Vi har ca 3 kubik träflis i en hög på uppfarten och vill bli av med denna snabbt. Kom och hämta. Lägg det i rabatten istf täckbark, gör fina gångar, eller elda upp det när det torkat. Välkommen!
Vi har ca 3 kubik träflis i en hög på uppfarten och vill bli av med denna snabbt. Kom och hämta. Lägg det i rabatten istf täckbark, gör fina gångar, eller elda upp det när det torkat. Välkommen!
G Genvägen #2 Medlem · Stockholm · 305 inlägg 24 maj 2012 21:45 Genvägen Medlem Stockholm 305 inlägg 24 maj 2012 21:45 #2 Borta!