5 477 lukukertaa ·
19 vastausta
5k lukukertaa
19 vastausta
Voileipä betonilaatassa?
No, en ole mikään asiantuntija, mutta siellä missä oli 16% kosteutta, se on hyväksytty, hylätty 17%:ssa, siellä missä oli 22% on hylätty.
Olisin tehnyt muutamia lisää reikiä ja mittauksia!
Onko vain "siellä alhaalla" kosteaa vai ovatko koolaukset kosteita ylempänä?
Jos tällä "ilmarako" on jokin ajatus taustalla, se on kai vähentää kylmäsiltaa lattian ja seinän välillä.
Onko se vain "kellariseinä", joka on tämän alajuoksun päällä? Eikö "reikää" voi vain täyttää kovaa painetta kestävällä styroksilla? Tai ehkä eristävällä betonilla, mutta se vastaa kai vain puolta siitä, mitä styroksi eristää.
Olisin tehnyt muutamia lisää reikiä ja mittauksia!
Onko vain "siellä alhaalla" kosteaa vai ovatko koolaukset kosteita ylempänä?
Jos tällä "ilmarako" on jokin ajatus taustalla, se on kai vähentää kylmäsiltaa lattian ja seinän välillä.
Onko se vain "kellariseinä", joka on tämän alajuoksun päällä? Eikö "reikää" voi vain täyttää kovaa painetta kestävällä styroksilla? Tai ehkä eristävällä betonilla, mutta se vastaa kai vain puolta siitä, mitä styroksi eristää.
Niin, ongelma on, että syntyy rako laattojen ja leca-seinän välille, kun koolatut seinät poistetaan. Olen ajatellut, että joko raon voi täyttää betonilla, tai sitten rakennetaan uusi sisäseinä lecaa olemassa olevan leca-seinän sisäpuolelle. En tiedä, mikä olisi paras ratkaisu.
Ulkopuolelta eristän isodrän/pordrän-materiaalilla, kun kuitenkin aion kaivaa puutarhassa myöhemmin syksyllä.
Ulkopuolelta eristän isodrän/pordrän-materiaalilla, kun kuitenkin aion kaivaa puutarhassa myöhemmin syksyllä.
Klikkaa tästä vastataksesi