B
juu. ei mikään huippu.
sitten vesiastia sekoitettu betoniin?? miksi???
 
Tyresö
byggare henke sanoi:
jupp. ingen höjdare.
sen vattenglas blandat in i betongen?? why???

Ja, aivan oikein - miksi? Se on kuin joisi linimenttiä sen sijaan että hieroisi kipeytynyttä lihasta.

Sitten vain muutaman tipan lisääminen betoniseokseen.....yskäisy betoniseokseen antaa saman vaikutuksen eli ei mitään.

Jos tietää niin vähän betonista, niin ......en tiedä mitä mieltä olisin.......
 
J
byggare henke sanoi:
jupp. ei mikään huippu.
sitten vesi-lasi sekoitettuna betoniin?? miksi???
Koska se toimii?

Koska pullon ohjeessa sanottiin, että niin voisi tehdä, riitti se minulle.
 
B
john j sitä sinun ei koskaan sallittaisi tehdä luokka 1 tai luokka 2 valetussa.
 
J
byggare henke sanoi:
john j, sitä et saisi koskaan tehdä luokan 1 tai luokan 2 valussa.
:D

Ei aavistustakaan, mistä puhut, mutta tiedän, mitä luin pullosta ja mikä lopputulos oli.
 
B
joo. ja lampi ei ole niin vaikea ylläpitää suhteellisen vesi turvallinen
betoni valuilla on eri luokkia,
 
En laittaisi ollenkaan epoksihartsi lattiaani, varsinkin leikkihuoneeseen... Mieheni työskenteli lyhyen aikaa sellaisten johtojen kanssa, jotka kunnostettiin epoksilla, ja monet henkilökunnasta saivat ongelmia, kuten ekseemaa, astmaa jne., ja pian hänen lopetettuaan uutisoitiin, että monet näistä tällä tavalla kunnostetuista johdoista vuotivat BPA:ta ja muita ikävyyksiä, siis myös kovettumisen jälkeen..!
 
Epoksia en olisi laittanut lattialleni ollenkaan, varsinkaan ei leikkihuoneeseen... Mieheni työskenteli hetken aikaa sellaisten johtojen kanssa, joita korjattiin epoksin avulla, ja monet henkilöstöstä saivat vaivoja kuten ekseemaa, astmaa jne., ja pian sen jälkeen kun hän lopetti, uutisissa raportoitiin, että monet näin korjatut johdot vuotivat BPA:ta ja muita epämiellyttävyyksiä, siis myös kovettumisen jälkeen..!
 
Hieman vanha ketju, mutta kiva nähdä se taas.
 
I
Villa vista sanoi:
Hieman vanha ketju, mutta hauska nähdä se taas.
Vanha ja tähän mennessä en ole kirjoittanutkaan tietojani vesilasista.:confused:
Käytin vesilasia yhdessä asbestikankaan kanssa korjatakseni pakoputkistoa, kesti pidempään kuin autot, joita minulla oli.
Sain vinkin, että oli hyvä lisätä vesilasia hieman kalkkiin, niin se kesti paremmin kalkitsemisen jälkeen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.