45 385 lukukertaa ·
39 vastausta
45k lukukertaa
39 vastausta
Vesilasi-Everseal-Mitä se on?
byggare henke sanoi:
Ja, aivan oikein - miksi? Se on kuin joisi linimenttiä sen sijaan että hieroisi kipeytynyttä lihasta.
Sitten vain muutaman tipan lisääminen betoniseokseen.....yskäisy betoniseokseen antaa saman vaikutuksen eli ei mitään.
Jos tietää niin vähän betonista, niin ......en tiedä mitä mieltä olisin.......
Jäsen
· västra götaland
· 68 viestiä
En laittaisi ollenkaan epoksihartsi lattiaani, varsinkin leikkihuoneeseen... Mieheni työskenteli lyhyen aikaa sellaisten johtojen kanssa, jotka kunnostettiin epoksilla, ja monet henkilökunnasta saivat ongelmia, kuten ekseemaa, astmaa jne., ja pian hänen lopetettuaan uutisoitiin, että monet näistä tällä tavalla kunnostetuista johdoista vuotivat BPA:ta ja muita ikävyyksiä, siis myös kovettumisen jälkeen..!
Jäsen
· västra götaland
· 68 viestiä
Epoksia en olisi laittanut lattialleni ollenkaan, varsinkaan ei leikkihuoneeseen... Mieheni työskenteli hetken aikaa sellaisten johtojen kanssa, joita korjattiin epoksin avulla, ja monet henkilöstöstä saivat vaivoja kuten ekseemaa, astmaa jne., ja pian sen jälkeen kun hän lopetti, uutisissa raportoitiin, että monet näin korjatut johdot vuotivat BPA:ta ja muita epämiellyttävyyksiä, siis myös kovettumisen jälkeen..!
Kaikkitietävä
· Stockholm
· 1 831 viestiä
Hieman vanha ketju, mutta kiva nähdä se taas.
Vanha ja tähän mennessä en ole kirjoittanutkaan tietojani vesilasista.Villa vista sanoi:
Käytin vesilasia yhdessä asbestikankaan kanssa korjatakseni pakoputkistoa, kesti pidempään kuin autot, joita minulla oli.
Sain vinkin, että oli hyvä lisätä vesilasia hieman kalkkiin, niin se kesti paremmin kalkitsemisen jälkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi