S snowjim sanoi:
Olen nyt saanut sen hankalan paikoilleen, tältä se näyttää:

[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]

Kiinnitin vähän No Nails Pattex liimaa jokaisen pultin taakse ja oven yläpuolelle. Kuitenkin unohdin raaputtaa maalin pois ensin, mutta toivon, että se pysyy melko hyvin siitä huolimatta. Juuri oven yläpuolella on nyt painetta, jotta kantavuus paranee.

Viimeisestä kuvasta voi nähdä, että yksi ruuveista meni sivuun (porausvasara ei mahtunut hyvin), mikä tietysti aiheutti sen, että se leikkautui hieman puuhun.

Olin tyhmä, kun laitoin vähän liimaa porattuihin reikiin, mikä nopeasti osoittautui ongelmaksi kahdelle reiälle, tulppa ei mennyt ihan pohjaan asti, se jäi ulos lähes 10 mm. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin leikata se. Pultit kiristyivät kuitenkin hyvin, joten toivon, että se ei aiheuta ongelmia.

Nyt täytyy vain seuraava asentaa, se on huomattavasti helpompi asettaa, mutta täytyy olla varovainen, ettei pora mene läpi seinän kylpyhuoneeseen toisella puolella.
Siistiä!

• Tykkään
snowjim
  • Laddar…
Kiitos! Nyt on kaikki paikallaan!

I8o4xy9.jpg
CZByh7f.jpg
VfcCSHc.jpg
UDpMTt8.jpg
wYeJnds.jpg
w4azhhA.jpg

Toivotaan, että kestää pitkäänkin.

Lina on ostettu ÖB:stä ja on vahvistettu lina, jonka ytimessä on rautalankaa. Siitä huolimatta se tuntuu melko joustavalta, mutta todennäköisesti se on pinnaltaan. Jos tämä ei toimi, käytämme kumipäällysteistä vaijeria. :)

• Tykkään
Maria T
  • Laddar…
Älykästä käyttää vanttiruuvea kiristämiseen! Itse käytän paracordia, lähinnä koska minulla oli sitä kotona, kun vanha klassinen pyykkinaru hajosi. Jouduin kiristämään kerran, mutta nyt mielestäni se pitää aika hyvin jännitystä.

• Tykkään
snowjim
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.