D
Baldakiini on ollut lakkauksessa...mikään ei saa mennä pieleen
 
....onhan se vähän harmi, että siellä on MDF....plyfa olisi ollut helpompi työskennellä...
 
D
Mitä tarkoitat?
 

Paras vastaus

D Derbyboy sanoi:
Aion ajaa 4x16mm ja sitten menen ehkä 2,8 asti?
Mittasin juuri 4 mm Essveskruv, sillä on 2,5 mm ytimen halkaisija, joten kokeile sillä.
 
  • Tykkään
Derbyboy
  • Laddar…
D
  • Tykkään
Kane
  • Laddar…
D Derbyboy sanoi:
Miten tarkoitat?
Tarkoitan, että se on helpompi ruuvata sisään.
 
D
Siis ei ole kovin hankalaa ruuvata mdf:ään ja lisäksi olen ymmärtänyt, että mdf on hyvä, jos se pitää ruiskulakata. Paljon vähemmän pohjatöitä kuin vanerissa.
 
D
Saapas nähdä, palaan asiaan kun se on paikoillaan.
 
D Derbyboy sanoi:
Eli ei ole kovin monimutkaista kiinnittää mdf:ään ja lisäksi olen ymmärtänyt, että mdf on hyvä suihkumaalaukseen. Paljon vähemmän pohjatöitä kuin vanerilla.
Jos se maalataan, mdf on parempi.

Ajattelin oikeastaan katossa olevaa levyä, en putken kotelointia, mutta tajuan, että se, johon kiinnität nyt, ei ole katossa, joten kommenttini ei ole merkityksellinen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.