3 886 lukukertaa ·
80 vastausta
4k lukukertaa
80 vastausta
Putket vanhan patterin takana, gurmassa/asbesti?
Imurointi on turhaa, jos ei ole imuria, jossa on erittäin hyvät suodattimet, jotka sitten vaihdetaan. Sillä silloin -mitä-se-nyt-onkin- päätyy imuriin ja jatkaa pölisemistä seuraavan kerran, kun imuroit.
Minä käyttäisin harjaa ja varovasti lakaisin roskan, sitten pyyhkisin kostealla ja heittäisin rievut pois.
Ei oikeastaan ole väliä, onko kyseessä asbesti, home tai hiki ja rasva. Haluat päästä siitä eroon niin, ettei se päädy imuriin tai asuntoon, ja siksi kosteapyyhintä on paras vaihtoehto.
Minä käyttäisin harjaa ja varovasti lakaisin roskan, sitten pyyhkisin kostealla ja heittäisin rievut pois.
Ei oikeastaan ole väliä, onko kyseessä asbesti, home tai hiki ja rasva. Haluat päästä siitä eroon niin, ettei se päädy imuriin tai asuntoon, ja siksi kosteapyyhintä on paras vaihtoehto.
Kuulostaa todella viisaalta!J JohanLun sanoi:Imurointi on tyhmää, ellei sinulla ole imuria, jossa on todella hyvä suodatin, jonka sitten vaihdat. Koska muuten se -mikä-se-nyt-lieneekään- päätyy imuriin ja jatkaa pölyämistä seuraavalla imurointikerralla.
Ottaisin harjan ja varovasti lakaisin roskat, sitten pyyhkisin kostealla ja heittäisin rätit pois.
Ei ole oikeastaan väliä, onko kyseessä asbesti, home tai hiki ja rasva. Haluat sen pois ilman, että se päätyy imuriin tai asuntoon, ja siksi kosteapyyhintä on paras vaihtoehto.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Imurointi on ehdottomasti huonoin vaihtoehto.
Joo.S Slottsfrun sanoi:
Joo.S Slottsfrun sanoi:
Ei.S Slottsfrun sanoi:
Kyllä. Ei.S Slottsfrun sanoi:Olen vanhoissa asunnoissa löytänyt vaakasuoria putkia patterin takaa, joissa on "jotain" päällä. Useimmat täällä ajattelevat, että se on vanhaa pölyä, mutta mielestäni se ei näytä siltä. Vain paljon spekulaatioita joka suuntaan, ja siksi mietin, onko täällä ketään, joka tietää, käytettiinkö tällaista "tekniikkaa."
Kyllä.S Slottsfrun sanoi:
Ole hyvä.S Slottsfrun sanoi:
Moderator
· Stockholm
· 57 843 viestiä
Nyt eivät kuvat esitä asbestia. Mutta JOS siellä olisi asbestia patterin takana, kuka välittäisi? Vuokranantajaa ei varmasti kiinnostaisi.
Eikö se ole pölyä yhdessä kipsipölyn kanssa, joka on kerääntynyt eri vuosien kuluessa tapahtuneiden asunnon uudelleenmaalauksien aikana? Ja ehkä jokin orgaaninen materiaali kukista, jotka ovat pudonneet ikkunalaudalta ja kuivuneet putken pintaan?S Slottsfrun sanoi: