3 714 lukukertaa ·
80 vastausta
4k lukukertaa
80 vastausta
Putket vanhan patterin takana, gurmassa/asbesti?
Ikävää saada tällaista kohtelua.Intet sanoi:
Olen oikea henkilö. Aivan kuten kaikki muutkin. Elementin takaa pölyttäminen ei ole terveysasia. Se on motivaatioasia.
Jos esität tarpeettoman kysymyksen robotille, saat ilmeisesti typerän vastauksen takaisin.
Anteeksi, jos vaikutan hieman töykeältä. Mutta eikö äitisi opettanut sinulle mitään nuorena?
Uskon toisten kohtaamiseen ystävällisyydellä ja kunnioituksella.
Kyllä, hän opetti minulle paljon.
Usko minua. Olen kohdellut sinua kaikella kunnioituksella, mitä voin osoittaa.S Slottsfrun sanoi:
Varmaan. Mutta ei sitä, miten siivotaan asunto.S Slottsfrun sanoi:
Tämä on kolmas (vai useampi?) keskusteluketju pölystä patterisi takana. Tunsitko, että haluat saada lisää vastauksia siitä, että se on pölyä ja että sinun tarvitsee siivota? 😅
Ongelma ratkeaa 3 minuutissa imurin ja pitkäkärkisen suuttimen avulla, mukaan lukien aikaa ottaa esille ja laittaa takaisin imuri.
Älä huolehdi enempää, siivoa vain.
Ongelma ratkeaa 3 minuutissa imurin ja pitkäkärkisen suuttimen avulla, mukaan lukien aikaa ottaa esille ja laittaa takaisin imuri.
Älä huolehdi enempää, siivoa vain.
Kyllä, ja ei vieläkään vastausta konkreettiseen kysymykseeni. Se on itse asiassa aika olennainen tässä yhteydessä. Jos käytettiin tapana tehdä niin (käyttää gurmassa eristämään putket patterin takana), niin imurointi ei ole fiksu idea ennen kuin analysoi materiaalin.F Festlund sanoi:Tämä on kolmas (ellei useampi?) ketju, joka käsittelee pölyä lämpöpatterin takana. Tunsitko tarvetta saada lisää vastauksia siitä, että se on pölyä ja että sinun täytyy siivota? 😅
Ongelma ratkeaa 3 minuutissa pölynimurin ja pitkänimisen suuttimen avulla, mukaan lukien aika, joka kuluu pölynimurin ottamiseen esiin ja sen takaisin laittamiseen.
Älä huolehdi enää, vain siivoa.
Tyyliin huonoin idea itse asiassa.
Jos on uskomista hälytysraportteihin, vaikuttaa siltä, että on vaarallisempaa kävellä vilkkaasti liikennöidyssä suurkaupungissa saman minuutti määrän kadulla, jossa ei ole nastarenkaiden kieltoa, kuin imuroida hieman patterin takana. Vielä pahempaa on asua sellaisen kadun varrella kaupungissa. Nastarenkaita kielletään, mutta ei imurointia (kuitenkin myydään erilaisia ylimääräisen kalliita suodattimia ja muuta ylimääräisen kalliisiin imureihin niille, jotka imuroivat ylimääräisen usein, mutta se ei näytä tapahtuvan patterin takana).
Kuten toiset ovat jo kirjoittaneet. En voi kuvitella, että vuokranantajasi välittää vähääkään pölystä tai muusta ei-toivotusta pölynkaltaisesta materiaalista patterisi takana.S Slottsfrun sanoi:
Jos haluat päästä eroon siitä, näen vain muutamia mahdollisuuksia. Siivoa itse, tuo paikalle siivousfirma tai haetaa joku, joka työskentelee asbestisanoinnin parissa.
Et koskaan hyväksy mitään muuta kuin oman mielipiteesi, kun otetaan huomioon, että yrität jatkuvasti saada jotakin kannatusta, joten suositukseni on sitten analysoida aihe.S Slottsfrun sanoi:
Ota näyte ja lähetä se heti analyysiin, jotta voit nukkua rauhassa jatkossa.
Sitten siivoat sen pois ja pidät sen jälkikäteen siistinä.
Olen täysin uusi asukas, joten riippumatta siitä, mitä on patterin takana, sillä ei ole mitään tekemistä minun ja siivoukseni kanssa.Spikbjörn sanoi:
Jos uskoo hälytysraportteja, näyttää siltä, että on vaarallisempaa kävellä liikennöidyn suurkaupungin kadulla yhtä monta minuuttia kadulla, jolla ei ole nastarenkaiden käyttöä kieltävää sääntöä, kuin imuroida vähän patterin takana. Vielä pahempaa on asua tällaisen kadun varrella kaupungissa. Nastarenkaat kielletään, mutta ei imurointia (kuitenkin myydään erilaisia ylimääräisiä kalliita suodattimia ja muuta ylimääräisiin kalliisiin imureihin niille, jotka imuroivat erityisen usein, mutta se ei näytä tapahtuvan patterin takana).
Ei. Se on täysin epäolennainen. Asunnon siivoamista ei pidetä minkäänlaisena ongelmana.S Slottsfrun sanoi:
EI EI EI EI EI EI EI.S Slottsfrun sanoi:
LUOVUTAN.S Slottsfrun sanoi:
Voit myös pyytää vuokranantajaasi tekemään asbestitestin. Minun aiemmat vuokranantajani eivät olisi suostuneet siihen, sillä pöly pattereiden takana on vuokralaisen vastuulla. Tai voit vedota huonoon muuttopesuun, jos olet juuri muuttanut.
Helpoin ja nopein tapa on ottaa pölynimuri esiin.
Helpoin ja nopein tapa on ottaa pölynimuri esiin.
Joten tarkoitatko, että jos on olemassa asbestipitoista materiaalia ei-kiinteässä muodossa, vuokranantajan ei pitäisi välittää? Uskon kyllä.Alfredo sanoi:
Kuten muut ovat jo kirjoittaneet. En voi kuvitella, että vuokranantajasi välittää yhtään pölystä tai muusta ei-toivotusta pölymäisestä aineksesta elementin takana.
Jos haluat poistaa sen, näen vain muutamia mahdollisuuksia. Siivoa itse, kutsu siivousyritys tai kutsu joku, joka työskentelee asbestin puhdistamisessa.
NyKarin sanoi:
Voit myös pyytää vuokranantajaasi tekemään asbestitestin. Aikaisemmat vuokranantajani eivät olisi suostuneet siihen, pöly elementin takana on vuokralaisen vastuulla. Tai voit väittää huonoa muutto siivousta, jos olet äskettäin muuttanut.
Yksinkertaisin ja nopein tapa on ottaa esille pölynimuri
NyKarin sanoi:
Luulen, että olet unohtanut jotain, olen aivan uusi täällä.Intet sanoi:
Olenhan kuitenkin antanut sinulle vastauksen siitä, että sitä toimenpidettä ei pidetty kustannustehokkaana (eristää lämpöä johtavat putket asunnon sisällä, jotka kuitenkin lämpenevät). Ehkä syvissä kellarikaarissa tai ulkona, mutta epäilen, olisiko käytetty asbestia, koska todennäköisesti oli muita halvempia ja paremmin eristäviä materiaaleja kun on kyse lämmönsiirtokertoimesta. Asbestilla on lähinnä muita ominaisuuksia, mitä tiedän.S Slottsfrun sanoi:Kyllä, eikä vielä mitään vastausta konkreettiseen kysymykseeni. Se on itse asiassa melko merkityksellinen tässä yhteydessä. Jos käytäntö oli sellainen (käyttää gurmassa eristämään putkia patterin takana), niin silloin ei imurointi ole fiksu idea ennen materiaalin analysointia.
Se on oikeasti ehkä huonoin idea.
Nuku hyvin ja huolehdi vähemmän asbestista siivouksessa, ei se ole ongelma kodin imuroinnissa (erityisesti ei-tupakoitsijoille).