herättää henkiin vanha ketjuni, jotta voisin jälleen yrittää löytää hyvän ratkaisun ongelmaani.

olen tarkistanut erilaisia sivustoja, joiden avulla voi laskea liimapuupalkkeja, mutta ei ole löytynyt yhtään sellaista, joka antaisi ehdotuksia minun tarvitsemani työn tyypille. onko olemassa muita sivustoja?

Rakennusinsinööri on oikea henkilö. Ei ole kyse pelkästään palkin mitoituksesta, vaan on myös varmistettava, että tuki kestää voiman.

stoif sanoi:
Rakennesuunnittelija/rakennusinsinööri on oikea henkilö. Kyse ei ole vain palkin mitoituksesta, vaan on myös varmistettava, että tukirakenne kestää voimat.
Oikein, mutta jos haluaa laskeskella vähän itse:)

kaikki löytämäni tapaukset, jotka liittyvät avauksiin, koskevat alakertaa, omani koskee yläkertaa, mutta yritän soittaa kunnalle. Niin he voivat tulla katsomaan sitä.

Mutta miten löytää sellainen onkin toinen kysymys:( googlettelen, mutta en löydä ketään, joka olisi lähellä kuntaamme.

Aha, ehkä en valitettavasti voi auttaa sinua paljon. Voimia laskemaan osaan kyllä, ehkä kannattaisi ainakin aloittaa siitä?

Oletko laskenut, mikä voima liimapuupalkin täytyy kestää?

stoif sanoi:
Aha, silloin en ehkä valitettavasti voi auttaa sinua paljon. Voi kuitenkin laskea voimia, ehkä pitäisi joka tapauksessa aloittaa siitä?

Oletko laskenut, minkä voiman liimapuupalkin on kestettävä?
Ei, olen todella, todella huono matematiikassa. En tiedä lainkaan, miten se lasketaan.

Pieni päivitys, seinä ei ole kantava, vaikka se onkin. :)

Meillä oli kotona kirvesmies, jonka saatamme valita. Hän halusi rakentaa tukia alemmaksi kattotuoleissa. Koska seinä ei kanna kaikkea painoa.

Hän halusi noin 6000kr rot-vähennyksellä

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.