laitatko säädöt tukemaan julkisivua kattokannattimien välissä sitten?
Tarkoitan, en halua lopettaa julkisivua kattokannattimiin, ensimmäinen ajatus oli, että oho, sittenhän minulle jää aukko katon alle 145 mm. Mutta totta kai usein peitetään räystäs, eli piilotetaan tuo aukko.
Tarkoitatko näin ja sitten peittää räystään (löysin kuvan netistä).
(luulen että se tulee näyttämään kömpelöltä tapauksessani. seinä on vain 195 cm korkea.)
Syy sahata pystysuunnassa (ylös kattosääntöön) on paitsi tehdä räystäs pienemmäksi (ja nostaa julkisivua), myös helpottaa vaakasuoraa leikkausta (saadaksesi alalautojen vaakasuuntaan), koska minulla on vain 5-6 asteen kulma katossa.
Muuten tulee erittäin "jyrsivä" kattosäännöstä saadakseni vaakasuoran leikkauksen tehtyä......