P
nino nino sanoi:
Miten lasketaan mihin ylälista tulee?
Koska vaihdan hieman pienempiin ikkunoihin ja vaihdan ne, kun julkisivu on valmis, olen asentanut listan paneelin päälle taitoksella
Ikkuna asennetaan aina ensin, ja sitten mitataan, mihin ylälista tulee sekä korkeussuunnassa että kuinka paljon sen ulottuu ikkunan kummallekin puolelle.

• Tykkään
Daniel Barnaniel ja 1 muu
  • Laddar…
E Evalarsson36 sanoi:
Minulla on keskustelu kirvesmieheni kanssa siitä, miten ylivuoto pitäisi olla kiinnitetty. Emme ole täysin samaa mieltä. Onko täällä plåtslagare, joka voi näyttää kuvia siitä, miltä sen pitää näyttää? Träpanel
Paneelin takana, ulkopuolella vindpappen. Olisi hullua kastella pappen niin, että se voi imeä vettä ja (tosin, marginaalisesti, mutta kuitenkin) kostuttaa eristeen.

Janu78 sanoi:
Ikkuna asennetaan aina ensin, ja sitten mitataan, mihin ylälippa sijoittuu sekä korkeussuunnassa että kuinka paljon ikkunan kummallekin puolelle.
Joo, mutta kuten kirjoitin, teen sen jälkikäteen, ei optimaalista, mutta se täytyy tehdä niin.

P
nino nino sanoi:
Kyllä, mutta kuten kirjoitin, teen sen jälkeenpäin, ei optimaalisesti, mutta sen on oltava niin
Sitten se on niin kuin olet tehnyt, en oikein tiedä mitä haet?

nino nino sanoi:
Miten lasketaan, missä ylitys tulee?
Vaihdan hieman pienempiin ikkunoihin ja kiinnitän ne, kun julkisivu on valmis, olen asentanut peltilistat paneelin ulkopuolelle reunustamalla
Se vaatii hieman mietiskelyä tai aika paljonkin itse asiassa, ainakin kun olen sen tehnyt.
Uskon henkilökohtaisesti, että juuri siksi yleisin ratkaisu (tee-se-itse-tekijöillä) on asentaa pellit paneelin ja listan väliin. Silloin se ei voi mennä pieleen, vaikka se ei voikaan mennä oikein ;)

• Tykkään
nino ja 1 muu
  • Laddar…
M MONTREAL sanoi:
Olemme kuulleet vain mitä toinen puoli ajattelee, kun otetaan huomioon täällä ilmaisunsa tapa, voi olla asenneongelmia molemmilla puolilla?!
Minulla tulee asenneongelmia, kun joku kalla minua lillagumman. Ja on alentava.

Mulvaden sanoi:
Olet saanut nyt vastauksen. Sinun snickare on oikeassa, hän ei ole tehnyt virhettä, mielestäni ja useiden täällä.
Ok.

P
E Evalarsson36 sanoi:
Saan asenneongelmia, kun joku lillagumman minua. Ja on vähättelevä.
Mutta se ei auta sinua talosi kanssa, et voi muuttaa toisten ihmisten asenteita ja sosiaalista käyttäytymistä. Yritä keskittyä työhön, joka on tehtävä.
E Evalarsson36 sanoi:
Ok.
Sinun pitäisi arvioida, mikä on sinulle tärkeintä, hyvän suorituksen saavuttaminen vai löytää käsityöläinen, jonka kanssa tulet toimeen, sillä alan aavistaa, että sinulla on ongelmia.

• Tykkään
sinuslinus ja 1 muu
  • Laddar…
E Evalarsson36 sanoi:
Hän ei ole kutsunut minua pikku kulta. Mutta asenne on sellainen. Halveksiva ja "tuletaiedsitäymmärrä" "älätulekantaminkäänminulentuohtehtämään" sen sijaan hän kysyy, onko miespuolinen ystäväni minun kk. Mitä se nyt liittyy remonttiin
Olet siis valittanut koko ketjun "pikku kulta" mutta hän ei ole edes sanonut sitä?😆

KK:ista kysyminen, yksityiselämä jne. on täysin yli rajojen ja ansaitsee välittömän huomautuksen, mutta muuten mielestäni te valittavat, herkkänahkaiset naiset voitte jatkossa palkata vain naispuolisia käsityöläisiä, ja onnea siihen. Erityisesti kun näyttää, että hän oli oikeassa ja sinä väärässä teknisesti. Joten hänen asenteensa "tuletaiedsitäymmärrä" oli todistettavasti täysin oikea.👍

• Tykkään
Rooney ja 4 muuta
  • Laddar…
P
Box of rain Box of rain sanoi:
Olet siis puhunut koko ketjun läpi "lilla gumman", mutta hän ei ole edes sanonut sitä?😆

Kysymyksiä KKs, yksityiselämästä jne. ovat täysin yli rajojen ja ansaitsevat heti huomautuksen, mutta muuten mielestäni te valittavat, herkkähipiäiset naiset voisitte jatkossa yrittää palkata vain naispuolisia käsityöläisiä, ja onnea siihen. Erityisesti kun vaikuttaa siltä, että hän oli oikeassa ja sinä väärässä teknisesti ottaen. Joten hänen asenteensa "tätäeittajuat" oli ilmeisesti täysin oikea.👍
Niin saakelin hyvä siinä se oli🤣

• Tykkään
Rooney ja 2 muuta
  • Laddar…
Janu78 sanoi:
Sitten se on kuten olet tehnyt, en oikein tiedä mitä etsit?
Jos jollakin olisi fiksu ratkaisu minulle, mutta en voi toisaalta alkaa tehdä toisin talon viimeisellä sivulla

G Gabbe1 sanoi:
Se vaatii hieman miettimistä, tai itse asiassa melko paljon, ainakin kun tein sen itse.
Uskon henkilökohtaisesti, että juuri siksi yleisin ratkaisu (kotiaskartelijoiden toimesta) on yleensä laittaa kulmalevyt paneelin ja kannen väliin. Silloin ei voi mennä pieleen, vaikka se ei myöskään voi mennä oikein ;)
Ei niin taida olla, voisi tosin odottaa paneelin naulaamisen kanssa juuri siinä kohtaa, asentaa ikkunan ja leikata paneelin jälkeenpäin.
Jatka kulman tekemisellä

Box of rain Box of rain sanoi:
Olet siis jauhanut koko ketjussa "lilla gumman" eikä hän edes sanonut sitä?😆

Kysymykset, kuten KKs ja yksityiselämä yli rajojen ansaitsevat suoran nuhtelun, mutta muuten mielestäni te valittavat, herkkänahkaiset naiset voisitte jatkossa käyttää vain naispuolisia käsityöläisiä, ja onnea matkaan. Varsinkin kun vaikuttaa siltä, että teknisesti hän oli oikeassa ja sinä väärässä. Joten hänen asenteensa "dethärförstårintedu" oli todistettavasti aivan oikea.👍
En ole sanonut olevani koulutettu kirvesmies. Siksi kysyin, mitä luulen olevan osaavia ihmisiä, miten asioita pitäisi tehdä. Mutta kun koko ajan huokaillaan ja tuhistaan kaikesta, mitä pitää tehdä. Ja asiat esitellään alentavalla tavalla, tulen vihaiseksi. Jos selitetään, että ei voi tehdä sillä tavalla, koska... Se on täysin ok. Ehkä teidän pitäisi tutkia vallankäyttöä välineinä, mutta älkää missään nimessä matki. Ehkä sitten ymmärrätte. Kun huomautan, että hän ei ollut tehnyt kynnystä vaan oven alla on vain kasa kipsiä ja hän huokaisee ja sanoo. Miten mielestäsi minun pitäisi ratkaista se? Se on todella epäammattimaista. 2 vaatekaapin ovea osuu lattiaan, koska hänellä oli kiire. En jaksa kiistellä siitä, joten laitan prikat saranoiden alle sen sijaan. Yksi tikku on irti. Sitä ei koskaan kiinnitetty.

P
E Evalarsson36 sanoi:
En ole sanonut olevani koulutettu snickare. En silloin olisi kysynyt, mitä uskon olevan osaavia ihmisiä siitä, miten asiat pitäisi tehdä. Mutta kun koko ajan huokaillaan ja puhahdetaan ja ähkitään ja voivotellaan kaikesta, mitä pitää tehdä. Ja kun asiat esitellään alentavalla tavalla, minua alkaa kismittää. Jos selitetään, että sitä ei voi tehdä sillä tavalla, koska... Se on ihan ok. Ehkä teidän pitäisi opiskella hallintatekniikoita vähän mutta ei suinkaan ottaa niitä käyttöön. Sitten ehkä ymmärrätte. Kun huomautan, että hän ei ole tehnyt kynnystä, vaan oven alla on vain kasa gipsiä ja hän huokaa ja sanoo. Miten ehdotat, että ratkaisen sen? Se on saatanan epäammattimaista. 2 vaatekaapin ovea osuvat lattiaan, koska hänellä oli kiire. En jaksa väitellä siitä, joten laitan mieluummin prikoja saranatappien alle. Yksi keppi lepää irrallaan. Se ei koskaan tullut kiinnitettyä.
Sitten sinulla tulee olemaan nämä ongelmat melkein kaikkien hantverkare kanssa!

• Tykkään
MONTREAL
  • Laddar…
Ja me odotamme edelleen kuvaa siitä, mitä pidät virheellisesti tehtynä🤔

• Tykkään
UffePlåtis ja 1 muu
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.