Hei,

Seinä ei ole kantava. Asun samanlaisessa talossa samassa alueessa kuin sinä :) riippuen ilmankosteudesta, se seinä saattaa jopa roikkua löysästi joskus. On vain irtoseinä, joka on asetettu lattiaan naulattuun säätimeen.

Kun poistimme omamme, leikkasimme siitä noin 20 cm alas katosta. (Koko talon sähkörasiat ovat seinän yläosassa. Ja nostimme vain pois osan, joka oli irtonainen alhaalta. Olemme tarkistaneet asian kirvesmiehiltä ja naapureilta.

Kattotuolit lepäävät vain ulkoseinillä. Useat alueella ovat poistaneet sen seinän.

Liitän kuvan keittiöstämme, nähtynä olohuoneesta, kun seinä on kokonaan poissa.

Olet tervetullut katsomaan, jos haluat. Koputa vain osoitteeseen Dragonvägen 24.

/Markus
Moderni keittiö, jossa tumma saareke, valkoiset kaapit, ikkunat, liesituuletin ja kodinkoneita. Viihtyisä näkymä olohuoneesta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Mikael_L
  • Laddar…
Tässä on kuva juuri kun purimme seinän ennen keittiön ja olohuoneen remonttia.
Seinä purettu olohuoneen ja keittiön välillä ennen remonttia, näkyy ruokapöytä, tuoleja ja koristeellinen valaisin.
 
  • Tykkään
Rani Giliana
  • Laddar…
LeffeMejsel sanoi:
Hei,

Seinä ei ole kantava. Asun samanlaisessa talossa samalla alueella kuin sinä :) riippuen ilman kosteudesta, se seinä roikkuu joskus jopa löysästi. Se on vain irrallinen seinä, joka on asetettu lattiaan naulatun tukipuun päälle.

Kun poistimme omamme, leikkasimme siitä noin 20 cm alaspäin katosta. (koko talon sähköjohdot ovat seinän yläosassa). Ja nostimme vain pois osan, joka oli löysä alhaalta. Olemme tarkistaneet tämän myös kirvesmiesten ja naapureiden kanssa.

Kattotuolit lepäävät vain ulkoseinillä. Useat alueella ovat poistaneet tämän seinän.

Liitän kuvan keittiöstämme, kuten olohuoneesta katsottuna, kun seinä on kokonaan poistettu.

Olet tervetullut katsomaan, jos haluat. Koputa vain Dragonvägen 24:ään.

/Markus
[kuva]
Hei Markus,

Oi oi kuinka upeaa ja mikä ero.

Tuhannet kiitokset siitä, mikä helpotus tuli yhtäkkiä. Meillä on aivan samat suunnitelmat tehdä, samantyyppinen keittiömalli mutta erilaisella suunnittelulla :-).

Kiitos paljon, olisi mahtavaa, jos voisin tulla käymään joku päivä, voisitko lähettää numerosi PM:n tai sähköpostin kautta: rani.giliana@gmail.com, jotta voin olla yhteydessä ennen sitä.

Jatka mukavaa iltaa.
/// Rani
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.