19 640 lukukertaa ·
62 vastausta
20k lukukertaa
62 vastausta
Neuvoja vanhan kellarin toimenpiteisiin
Jäsen
· Blekinge
· 12 291 viestiä
Tai pumppukuoppa.
En ole päässyt projektissa kovin pitkälle, mutta nyt kosteudenpoistolaite on käynyt jatkuvasti joitakin viikkoja ja minulla on 55% kellarissa. Aloitin 85%:sta.
Aiemmin siellä oli tunkkaista hajua, mutta nyt kellarissa on täysin vastenmielinen haju. Näin pahasti se ei ole koskaan aiemmin haissut.
Olen kuitenkin valinnut klinkkerin ja aion tilata sen koko kellariin nyt. Ajattelen, että hieman ruskea sävy on parempi kuin harmaa. Tulee hieman lämpimämpi sävy.
https://www.bauhaus.se/pirite-gra-1
Aiemmin siellä oli tunkkaista hajua, mutta nyt kellarissa on täysin vastenmielinen haju. Näin pahasti se ei ole koskaan aiemmin haissut.
Olen kuitenkin valinnut klinkkerin ja aion tilata sen koko kellariin nyt. Ajattelen, että hieman ruskea sävy on parempi kuin harmaa. Tulee hieman lämpimämpi sävy.
https://www.bauhaus.se/pirite-gra-1
Pese koko kellari, seinät, lattiat ja katto (jos sinulla on betonilaatta) todella vahvalla klooriliuoksella, jonka suihkutat sumuttimella, anna vaikuttaa vartin ja pese painepesurilla.
Pääset melkein varmasti eroon ällöttävästä hajusta. Mutta käytä hengityssuojainta, kloorin haju pistää nenään ihan vihellellen, ei varmaankaan kovin hyväkään.
Pääset melkein varmasti eroon ällöttävästä hajusta. Mutta käytä hengityssuojainta, kloorin haju pistää nenään ihan vihellellen, ei varmaankaan kovin hyväkään.
Oi, kuulostaa rajulta! Mutta se tarvitsee ilmeisesti desinfiointia. On mahdollista, että se haisee enemmän nyt, kun kuivaaja lämmittää kellaria ja kosteus alkaa liikkua.GoC sanoi:
Pese koko kellari, seinät, lattiat ja katto (jos sinulla on betonilaatta) erittäin vahvalla klooriliuoksella, jonka sumutat ruiskun avulla, anna vaikuttaa vartin ja pese painepesurilla. Pääset melkein varmasti eroon ällöttävästä hajusta. Mutta käytä hengityssuojainta, kloori pistää nenään tosi pahasti, ei varmasti ole kovin hyväkään,
Se on vaivan arvoista, ja saat pois kaiken vanhan irtohiekan ja rapautuneen betonin. Olen pessyt koko kellarini tällä tavalla, ehdottomasti vaivan arvoista. Pese ja ime moska pois märkätimuriin kanssa.G Galten sanoi:
Onko sinulla vesilukkoja lattiakaivoissa? Onko niissä vettä vai onko avointa viemärijärjestelmään?G Galten sanoi:En ole päässyt kovin pitkälle projektissa, mutta nyt kosteudenpoistaja on ainakin käynyt jatkuvasti jonkin viikon ja minulla on 55% kellarissa. Aloitin 85%.
Aikaisemmin oli ummehtunut haju, mutta nyt kellarissa on aivan hirvittävä haju. Näin pahalta ei ole koskaan haissut aiemmin.
Olen ainakin valinnut klinkkerit ja aion tilata koko kellariin nyt. Ajattelen, että hieman ruskea sävy on parempi kuin harmaa. Tulee hieman lämpimämpiä sävyjä.
[linkki]
Olit oikeassa, kaksi vesilukoista oli kuivunut (muut kolme ovat säännöllisessä käytössä). Ei ollut niin kauan sitten kun tiputtelin vettä niihin, ehkäpä kosteudenpoistaja on kuivattanut ne nopeammin.TRJBerg sanoi:
Hyvä kysymys! Mietin samaaG Galten sanoi: