Tarkista Ikea kanssa

Käytä kierretyökalua olemassa olevissa kierteissä tai poraa vain yksi tai kaksi uutta reikää. Pahimmassa tapauksessa asenna naulalevy tai vastaava alapuolelle.
IKEA-huonekalut voivat joskus paremmin, kun niitä muokataan.

• Tykkään
Dilato
  • Laddar…
M8 on suunnilleen standardi sänkyrungoissa ja vastaavissa. 13 mm avain sopii useimmiten.

J Jennitz sanoi:
Mikä tuli valittua??? Mulla on nimittäin sama ongelma..
On tuuman kierre, joten m8 sopii noin 3 kierrosta ennen kuin kierre leikautuu kiinni.

Löysin tämän Jyskin sivulta, jos siitä on apua.
Tietääkö kukaan, mitä tällaista "pulttia" kutsutaan? (kuvassa olevat ovat heidän setistä sängyn kannattimilla)

• Ruuvi, aluslaatta, mutteri, ja kiintoavain sarjaan sänkyjen medarit, Jyskin ohjekuvasta.
Dirty Donk Dirty Donk sanoi:
Tietääkö joku, mitä tällaista "bult":a kutsutaan?
Tarkoititko A?
Sitä kutsutaan 'pinnapultti' mutta on pinnaruuvi koska se on kierretty.

• Tykkään
Dirty Donk ja 1 muu
  • Laddar…
Olen asentanut valtavasti jalkoja sänkyihin vuosien varrella, ja helpointa on käyttää tavallisia kuusio- ja suuria prikkoja. Pituuden voi tietysti sovittaa niin, ettei se mene kankaan läpi. Sehän on pääsyy, miksi ne yleensä käyttävät pulttiruuveja. Ja kuten jo mainittiin, niin monesti patjoissa on 5/16 UNC. En tiedä miksi.

• Tykkään
Dirty Donk
  • Laddar…
Olen nyt ratkaissut tämän kysymyksen!

IKEAn asiakaspalvelu oli avulias, mutta ei löytänyt tietokannasta huolimatta monista hauista. Todennäköisesti ne olivat valikoimassa kauan sitten.

Tarvitsee säätöruuvin, jonka koko on 5/8 tuumaa, aivan kuten edellinen kommentoija kirjoitti. Näiden pituuden pitäisi olla 1 1/2 tuumaa (noin 38 mm) ja niiden pitäisi olla karkea kierteiset, ”coarse” tai UNC.

Täydennä tasolaatalla 5/16 tuumaa niin se toimii hienosti, olen juuri itse tarkistanut Sultan Skymningimme ilman ongelmia. Minulla oli vanha ruuvi, johon verrata, ei eroa.

Ostin nämä erittäin pätevältä ja ystävälliseltä asiakaspalvelulta Centry.se:ltä (en tunne ketään yrityksessä).

• Tykkään
Jennitz
  • Laddar…
Edit: Sen pitäisi olla 5/16 tuumaa molemmissa.

S Suburbia sanoi:
Olen nyt ratkaissut tämän kysymyksen!

IKEAn asiakaspalvelu oli avulias, mutta ei löytänyt tietokannasta, vaikka teki monia hakuja. Todennäköisesti liian kauan sitten ne olivat valikoimassa.

Tarvitset peukaloruuvin, jonka mitat ovat 5/8 tuumaa, juuri kuten aiempi kommentoija kirjoitti.
Näiden tulisi olla 1 1/2 tuuman (noin 38 mm) pituisia ja olla karkean lajin peukaloruuvit, "coarse" tai UNC.

Täydennä tasolevyllä 5/16 tuumaa, niin se toimii hienosti, olen itse juuri tarkistanut meidän Sultan Skymningista ilman ongelmia. Minulla oli jäljellä vanha ruuvi vertailuun, ei eroa.

Ostin nämä todella pätevältä ja mukavalta asiakaspalvelulta Centry.se-sivustolta (En tunne ketään yrityksessä).
Mahtavaa! Mikä salapoliisityö! 🥳😜

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.