21 972 lukukertaa ·
25 vastausta
22k lukukertaa
25 vastausta
Mikä ruuvi tämä on
Jäsen
· Västernorrland
· 12 010 viestiä
Olen asentanut valtavasti jalkoja sänkyihin vuosien varrella, ja helpointa on käyttää tavallisia kuusio- ja suuria prikkoja. Pituuden voi tietysti sovittaa niin, ettei se mene kankaan läpi. Sehän on pääsyy, miksi ne yleensä käyttävät pulttiruuveja. Ja kuten jo mainittiin, niin monesti patjoissa on 5/16 UNC. En tiedä miksi.
Olen nyt ratkaissut tämän kysymyksen!
IKEAn asiakaspalvelu oli avulias, mutta ei löytänyt tietokannasta huolimatta monista hauista. Todennäköisesti ne olivat valikoimassa kauan sitten.
Tarvitsee säätöruuvin, jonka koko on 5/8 tuumaa, aivan kuten edellinen kommentoija kirjoitti. Näiden pituuden pitäisi olla 1 1/2 tuumaa (noin 38 mm) ja niiden pitäisi olla karkea kierteiset, ”coarse” tai UNC.
Täydennä tasolaatalla 5/16 tuumaa niin se toimii hienosti, olen juuri itse tarkistanut Sultan Skymningimme ilman ongelmia. Minulla oli vanha ruuvi, johon verrata, ei eroa.
Ostin nämä erittäin pätevältä ja ystävälliseltä asiakaspalvelulta Centry.se:ltä (en tunne ketään yrityksessä).
IKEAn asiakaspalvelu oli avulias, mutta ei löytänyt tietokannasta huolimatta monista hauista. Todennäköisesti ne olivat valikoimassa kauan sitten.
Tarvitsee säätöruuvin, jonka koko on 5/8 tuumaa, aivan kuten edellinen kommentoija kirjoitti. Näiden pituuden pitäisi olla 1 1/2 tuumaa (noin 38 mm) ja niiden pitäisi olla karkea kierteiset, ”coarse” tai UNC.
Täydennä tasolaatalla 5/16 tuumaa niin se toimii hienosti, olen juuri itse tarkistanut Sultan Skymningimme ilman ongelmia. Minulla oli vanha ruuvi, johon verrata, ei eroa.
Ostin nämä erittäin pätevältä ja ystävälliseltä asiakaspalvelulta Centry.se:ltä (en tunne ketään yrityksessä).
Mahtavaa! Mikä salapoliisityö! 🥳😜S Suburbia sanoi:Olen nyt ratkaissut tämän kysymyksen!
IKEAn asiakaspalvelu oli avulias, mutta ei löytänyt tietokannasta, vaikka teki monia hakuja. Todennäköisesti liian kauan sitten ne olivat valikoimassa.
Tarvitset peukaloruuvin, jonka mitat ovat 5/8 tuumaa, juuri kuten aiempi kommentoija kirjoitti.
Näiden tulisi olla 1 1/2 tuuman (noin 38 mm) pituisia ja olla karkean lajin peukaloruuvit, "coarse" tai UNC.
Täydennä tasolevyllä 5/16 tuumaa, niin se toimii hienosti, olen itse juuri tarkistanut meidän Sultan Skymningista ilman ongelmia. Minulla oli jäljellä vanha ruuvi vertailuun, ei eroa.
Ostin nämä todella pätevältä ja mukavalta asiakaspalvelulta Centry.se-sivustolta (En tunne ketään yrityksessä).
Klikkaa tästä vastataksesi