106 451 lukukertaa ·
82 vastausta
106k lukukertaa
82 vastausta
Laasti ulkouunille?
Vielä yksi kysymys, kuinka paksun kerroksen Vermiculit ja sementtiä laitoit eristyksen päälle?
johanras mistä olet ostanut savupiippusi?J johanras sanoi:Kuvat yllä ovat niin pitkälle kuin ehdin vuonna 2015. Savupiippu on ruostumatonta terästä ja ostettiin Saksasta. Vuonna 2016 muurasin edelleen tiiliä pohjalle ja laitoin kalkkikiviä päälle, mikä toimii laskualustana. Tältä uuni näytti syksyllä 2016. [kuva][kuva][kuva]
Ja niinpä tilasin eristetyn oven ruostumattomasta teräksestä, joka toimii todella hyvin ja auttaa pitämään lämmön pitkään. [kuva]
Klikkaa tästä vastataksesi
