Traaguideissa he näyttävät tämän ratkaisun,
se on varmaan niin kuin olet ajatellut Arne?
En näe ongelmaa tässä ratkaisussa.
Rakentamisen yksityiskohta: puuseinän poikkileikkaus, jossa on eri kerroksia, kuten pohjalaudoitus, peitelaudoitus, naulauslauta, räystäslista ja tuulilevy.

tommib
Ongelma tuossa ratkaisussa on se, että vesi voi valua pitkin levyä sisälle verantaan.

Jotta saisimme vähän "henkselipöksyt" tällaisessa siirtymässä, voidaan käyttää joustavaa, vahvistettua kumimattoa nimeltä Wakaflex. Se voidaan asentaa lähes piiloon metallilistan alle, ja se toimii myös hyvin tiivistenauhana julkisivua vasten.

• Tykkään
Mattias_Eson
  • Laddar…
Tämä profiili ratkaisee ongelman
https://www.willabgarden.se/produkt/kantprofil-32-mm/2167-977
https://www.willabgarden.se/produkt/vagganslutningslist/2224-977

kantprofil-9313.jpg

vagganslutningslist-9386.jpg

Ei riitä, että katon kaltevuus on riittävä taloon liittymisen kohdalla, vaikka räystäs olisi 40-50 cm, myrskyssä vesi nousee ja menee talon seinään. Koin tämän itse. Onneksi myrsky tuli ennen kuin olimme valmiita ja asentaneet paneelin verantaan, muuten ei olisi huomattu veden valuvan talon seinää pitkin. Profiili asennettiin pystysuoraan räystäslankkuun ja painaa kanavaplastia vasten. Samalla kiinnitin yksinkertaisen LED-valolistan taakse, jolloin talvi-illat eivät ole niin pimeitä.

Viimeksi muokattu:
Hei Leif,

Olen itse ostanut täydellisen verandan Willab Gardenilta ja saanut mukaasi liitoslistan, jonka näytät viestissä. Se on toiminut hyvin, ei vuoda seinää vasten?

Terveisin
Thomas
kantprofil-9313.jpg

vagganslutningslist-9386.jpg

En ole käyttänyt takareunan liitoslistaa, koska en oikein ymmärrä, mihin se seinään se olisi hyvä, ehkä sileään tiili-/muuriseinään.

Leikkasin paneelin ja asensin isomman metalliosan, joka nousee paneelin taakse. Periaate kanavamuovia vastaan on sama.

Sivulla olen käyttänyt Willabsin "sivukappaletta", mutta myös siellä paneelin taakse on asetettu metalliosa, joka menee katon yli.

• Tykkään
Totte7309
  • Laddar…
Tiedän, että tämä on vanha ketju, mutta mikä ratkaisu valittiin lopulta? Aion rakentaa lasiterassin ja minulla on samat pohdinnat.

Puurakenne, jossa näkyvät pohjalauta, peitelauta, naulauslauta, räystäslista ja tuulensuoja, viereisessä julkisivuprojektissa.

Näin minä tein

• Tykkään
Anna_H
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.