benox sanoi:
Ah, najs. Bauhaus har verkligen allt, utom sitt sortiment på hemsidan, vilket stör mej... :)
Olen samaa mieltä. Nyt kun minulla on Bauhaus-talo lähellä, voin ajaa ohi kun tarvitsen, mutta ymmärrän, jos matka on pitkä. Nyt en tiedä millainen tilanne sinulla on.

raveper sanoi:
Huomasin, että Bauhausissa on valmiita sarjoja ostettavissa, joilla voi parantaa ovien karmien ympäristöä.
Onko ne niitä kalliita portaleja Lundbergsilta, joita heillä on, vai onko jotain halvempaa?

Hän vain huomautti, ettei siellä ollut hintoja. Itse asun melko kaukana Bauhausista, joten täytyy käyttää tilaisuutta hyväksi ja tutkia niin paljon kuin mahdollista.

Joskus kun on muuratut seinät, tapaan kunnostaa karmia. Vie aikaa, mutta lopputuloksesta tulee hieno.

Miksi ei päällystäisi kipsillä ja kulmasuojilla? Halpaa ja helppoa. Tein niin kun poistimme vähän ovia keittiöön ja olohuoneeseen.

hek sanoi:
Miksi et päällystäisi kipsillä ja kulmasuojilla? Halpaa ja helppoa. Niin tein kun poistimme muutamia ovia keittiöstä ja olohuoneesta.
Sitä käytin, kun rakensin puoliseinän eteiseen, mutta siitä tuli paljon tasoitetta ja hiomapölyä. Jos olisin tiennyt kuinka paljon lisätyötä se olisi aiheuttanut, olisin iskenyt lautapalan lyhyelle puolelle.

Mutta ehkä en tehnyt oikein :)

pidän myös vaihtoehdosta, jossa on kipsiä ja kulmasuojia, siitä tulee todella tyylikästä ja on helppo pakkeloida, kun on metalliset kulmasuojat (siisti reuna, johon voi laittaa pakkelin vasten) pölyä kertyy, kun hioo, mutta ei, jos on flex giraffi ja pölynimuri ;)

Laitatteko sitten listat, vai miten ratkaiset siirtymän seinään? Ehkä ei halua maalata tai tapetoida kahta huonetta samassa syssyssä.

tarkoitatko kipsivaihtoehtoa? minä maalasin reiän valkoiseksi ja maalasin palan kummallekin puolelle jokaisessa huoneessa, joten siitä tuli kuin feikkikarmi, tuli tosi hyvä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.