Olen puhunut Norrlandsträn kanssa nyt. Poikkeamat ovat heidän toleranssien sisällä, mutta he sanoivat silti voivansa korvata minulle ne laudat, jotka ovat liian vääriä, tärkeintä heidän mielestään on, että asia hoituu hyvin. Mielestäni se on loistavaa.

Joten minun täytyy kehittää uusi tekniikka saadakseni ne paikoilleen. Palaan asiaan :)

• Tykkään
Düsseldorff
  • Laddar…
Viktor.J Viktor.J sanoi:
Olen puhunut Norrlandsträn kanssa nyt. Poikkeamat ovat heidän toleranssinsa sisällä, mutta he sanoivat silti voivansa korvata minulle ne laudat, jotka ovat liian vääntyneitä, tärkeintä heille on, että se on hyvä. Mielestäni se on mahtavaa.

Joten minun täytyy kehittää uusi tekniikka saada ne paikoilleen. Palaan asiaan :)
Jotkut sopivan pituiset koolaukset, joissa on vähän joustoa, saattavat toimia? Sahattu lovi, joka painaa paneelia ylöspäin/eteenpäin, ja sitten kiristää ne hieman viistoon lattiaan vasten.
Helpottavaa, että toimittaja haluaa ottaa osan vastuusta.

/Höghus

Höghus Höghus sanoi:
Joitakin sopivan pitkiä rankoja, joissa on hieman joustoa, saattaa toimia? Sahattu lovi, joka painaa paneelin ylös/eteenpäin ja sitten kiristää niitä hieman vinoon lattiaa vasten.
Kiva että toimittaja haluaa ottaa osaa.

Höghus
Se mitä tein nyt, on että ruuvasin kiinni palan vaneria ja painoin sitä vasten sorkkaraudalla. Mutta se vie aikaa.
Epävarma siitä, että saisin oikean voiman eteenpäin ilman parketin tai panelin vahingoittamista menetelmälläsi (jos ymmärrän sen oikein).

Seuraava taktiikka kokeiltavaksi on muovikiilat, jotka ajattelin iskeä laudan ja katon hukkapalan väliin luodakseni painetta, jotta minun ei tarvitse seisoa sorkkaraudan kanssa ja painaa.

Fiksu juttu! Mutta luulen, että se tulee sabotoimaan höyryjarrun (ainakin enemmän kuin tarpeen). Mutta voisi olla jotain.

Tuntuu, että kuva voisi olla paikallaan :)

paneeli naulataan raakapontista tehtyyn alakattoon, ja ennen raakaponttia on höyryjarru. Joten se on varmaan vaikeaa sellaisten työkalujen kanssa, jotka tarvitsevat koolauksia voidakseen vastustaa voimaa.

Huone, jossa on sininen sohva ja ikkunoita. Katossa näkyy asennettu höyrynsulku ja paneelit.

• Tykkään
useless ja 1 muu
  • Laddar…
M Marcussjogren sanoi:
soita Valbolle ja kysy, jos he ovat tyytyväisiä toimitettuun materiaaliin, niin saat dialogin käyntiin heidän kanssaan.
Tai soita Valbolle ja sano, että et ole tyytyväinen heidän tuotteeseensa, ja kysy, kuinka he aikovat varmistaa, että tulet tyytyväiseksi? :D

N Nikorasu sanoi:
Tai soita Valboon ja kerro, ettet ole tyytyväinen heidän tuotteeseensa, ja kysy, miten he aikovat varmistaa, että olet tyytyväinen? :D
Miksi TS:n pitäisi soittaa Valboon, jos hän ei ole ostanut lautoja sieltä??

useless useless sanoi:
Miksi TS:n pitäisi soittaa Valboon, jos hän ei ole ostanut lautoja sieltä??
sinun täytyy katsoa viestiä, johon vastasin, niin se selvenee

En tiedä, tuleeko siitä paljon selvempää. Se oli @Bergendorff, joka osti Valbosta ja tietojen mukaan ne laudat olivat rutikuivia ja piikkisuoria.

• Haha
Krille-72
  • Laddar…
Viktor.J Viktor.J sanoi:
Se, mitä olen nyt tehnyt, on kiinnittää pala vanerilevyä ja ottaa tukea siitä sorkkaraudalla. Mutta se vie aikaa.
Epävarma saada oikean voiman eteenpäin, rikkomatta parkettia tai paneelia menetelmälläsi (jos ymmärrän oikein).

.
Suojellaksesi paneelia voit ottaa käyttöön kaistale romutetun paneelin jousipuolelta ja käyttää sitä väliosana painettaessa.
Jos sääntö-lattiaa-vastaan ei toimi, ehkä kaksituumainen nelilankku sopivassa pituudessa, joka on viritetty kiinnitystukeilla, toimii vääntämään vastaan. Eli kohtisuoraan paneelia vasten ja jännitettynä toisen pään seinään. Kapataan yksi paneelin levyisyys joka kierroksella.

/Höghus

Miten kävi vino paneelin kanssa, saitko uuden paneelin?

Minulla oli sama ongelma myös, paneeli oli sileä ponttilauta samalta valmistajalta. Olin pitänyt paketteja kuivassa sisätilassa samassa lämpötilassa, johon ne oli tarkoitus asentaa. Joissakin paketeissa jopa neljä kuudesta paneelista saattoi olla viallisia.

Sain sen kuitenkin aika hyvin korjattua apuna käyttämällä puupalikkaa, joka ruuvattiin kiinni, ja sitten vääntämällä vasaralla/sorkkaraudalla, mutta jotkut raot eivät valitettavasti olleet täysin kunnossa. Mutta kuten sanot, viehän se kirotun pitkän ajan.

Hei,

Voin päättää ketjun seuraavasti.

Melko monta lankkua jouduttiin hylkäämään. Mutta kun oli hieman enemmän lihaksia paikalla, niin sai väkivalloin tehtyä paremmin. Ei käytetty klossia ja sorkkarautaa. Ongelma ei ollut niissä. Joten tavanomainen huojunta lankussa hoidettiin käsin, jotta ei vahingoiteta paneelia ja höyryjarrua enempää kuin tarpeen. Loput raot saimme joko hyväksyä tai hylätä.

Luulen, että paneeli riitti viimeiseen lankkuun asti. Vaikka olimme laskeneet paljon hukkapaloja.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.