78 942 lukukertaa ·
96 vastausta
79k lukukertaa
96 vastausta
Huijattu sadevesikourutyöstä?
Valitettavasti riski ei ole olematon, että tuollaiset ”hantverkare” voivat muuttua melko epämiellyttäviksi, jos ei maksa. Luulen, että on valittava, taisteleeko koko matkan poliisin kautta eikä maksa penniäkään, vai maksaako 12000 ja pitää sitä oppirahoina.
joo jos he ovat sopineet siitä, sitä ei ole ymmärretty. Sukulainen luuli aluksi, että se oli 1200 koko sivusta (mikä ehkä on matala tosin, mutta ei ole lainkaan perillä).H hempularen sanoi:
korjaus tietooni oli ilmeisesti, että he sanoivat 1200 kahdesta metristä… mutta en saa silti matematiikkaa selville riippumatta.
joo, olemme ajatelleet niin huomista varten. Jos heistä tulee uhkaavia/epämiellyttäviä, minun on yritettävä päästä siitä ulos jotenkin (maksamalla todennäköisesti).Hep sanoi:
Lähestymistapa on selittää, että on tapahtunut väärinkäsitys pehmeällä englannilla. Ja että sukulaisella ei ole paljoa antaa. Ja jos he sitten alkavat puhua materiaalin valtavasta arvosta, tarjoan itse ottaa sen alas, jotta he voivat ottaa sen mukaansa. Suojamuovi on jopa edelleen paikallaan...
Mutta kuten mainitsit. Hankala tilanne.
ja, valitettavasti luulen että sukulainen ei ole ollut tietoinen niin monista varoituksista. Ja hän soitti minulle vasta, kun hinta nousi 1200:sta 12000:een, kun he olivat valmiita...B b8q sanoi:
On ollut hieman vaikeaa saada koko tarina selväksi, sillä "käsityöläisen" ja sukulaisen versiot eivät ole täysin täsmänneet. Hän sanoi, että olivat sopineet 1200 per 2m...
Moderator
· Stockholm
· 57 843 viestiä
Jos ne uhkaavat, soita poliisille, pienimmästäkin uhkauksen viitteestä. Mene turvaan ja hälytä.
Jäsen
· Stockholm
· 4 636 viestiä
Tämä on kyllä uskomatonta!
Sovittu on sovittu, mutta maksaa tuosta, ei.
Onko joku lähellä, joka voi auttaa sanomaan vastaan?
Sovittu on sovittu, mutta maksaa tuosta, ei.
Onko joku lähellä, joka voi auttaa sanomaan vastaan?
En ymmärrä edes miten voi harkita tätä hintaa, 12.000kr 6 metrille. Lisäksi pitäisi aina ottaa referenser innan man låter någon gör något på sitt hus.
En ränna maksaa 179kr 3 metrille bauhausissa. Olen asentanut rännor itse ja se on ganska lätt.
Työ kuvissa näyttää siltä kuin 5-vuotias olisi tehnyt sen.
En ränna maksaa 179kr 3 metrille bauhausissa. Olen asentanut rännor itse ja se on ganska lätt.
Työ kuvissa näyttää siltä kuin 5-vuotias olisi tehnyt sen.
Onko työstä kirjallista sopimusta, jossa hinta on ilmoitettu? Ovatko ne, jotka työn tekivät, yritys? Kuulostaa siltä, että voitte tehdä rikosilmoituksen joka tapauksessa ja ottaa myös yhteyttä verovirastoon. Jos ei ole sopimusta, niin kyseessä on vain kaksi satunnaista tyyppiä, jotka vaativat rahaa tyhjästä...P PNF sanoi:joo, valitettavasti luulen etteivät sukulaiset ole olleet tietoisia monista varoituksista. Ja soittivat minulle vasta, kun hinta nousi 1200:sta 12000:een, kun he olivat valmiita…
On ollut vähän vaikeaa saada koko tilanne kuntoon, sillä ”käsityöläisen” ja sukulaisen kertomukset eivät ole täysin täsmänneet.
hän sanoi, että he olivat sopineet 1200:sta per 2m…
päivitys, tapaamista ei koskaan tullut. He eivät ilmestyneet paikalle eivätkä ole ottaneet yhteyttä. Ehkä he tajusivat, etteivät saisi suuria rahoja tai sitten he eivät olleet ainakaan kiinnostuneita jatkamaan keskustelua kanssani.H hempularen sanoi:
epäselvää, jatkuuko tapaus...
ei ei mitään sopimuksia "tietenkin". Ja siitä huolimatta laskelmat eivät täsmää.mnils sanoi:
Harkitsemme rikosilmoituksen tekemistä.
Onhan olemassa riski, että he tulevat ilmoittamatta ja uhkailevat… Poliisi-ilmoitus ei varmaan auta, kun on epäselvää mikä rikos on (ei ole rikollista olla tietämätön) eikä teillä ole varmaan mitään tutkintalinjaa (henkilötunnus, ainutlaatuinen nimi, yritysnimi jne.)?P PNF sanoi:
Että yksityishenkilöllä ei ole mitään tutkimusvihjettä ei ole syy olla tekemättä ilmoitusta.K kniv sanoi: