Teimme vähän edistyneempää, kun vaihdoimme kuormalavasta oikeaan sisäänkäyntiportaaseen.
On hyvä olla paikka, jonne voi laittaa kassit, kun avaa oven,
ja ulkokengät voi joskus jättää ulkopuolelle:
Totta kai, se on tietokoneellani. Lataan sen päivän aikana. Minulla oli etuna, kun asensin sen, että tiilijulkisivun takana oli metallikehys puulevyllä. Metallikehyksestä tuli ulos muutama pultti tiilen läpi, joten tein reiät puukehykseen sisäänkäynnin katolle ja kiinnitin prikkoja ja muttereita. Sitten lisäsin 4-5 todella pitkiä ja vankkoja ruuveja.
Ssole_oggi sanoi:
Totta kai, se on tietokoneellani. Lataan sen päivän aikana. Minulla oli etuna, kun asensin sen, että tiilijulkisivun takana oli metallikehys puulevyllä. Metallikehyksestä tuli ulos muutama pultti tiilen läpi, joten tein reiät puukehykseen sisäänkäynnin katolle ja kiinnitin prikkoja ja muttereita. Sitten lisäsin 4-5 todella pitkiä ja vankkoja ruuveja.
hei, näyttää todella hyvältä.
Olen myös kiinnostunut, jos sinulla on vähän enemmän kuvia. Ajatellut täsmälleen samaa, mutta hieman suurempi alue vain, ja täydentää tukilla vähän kauempana.
Terveisin Pelle
hei, näyttää tosi hyvältä tuossa.
Olen myös kiinnostunut, jos sinulla olisi hieman enemmän kuvia. Olen ajatellut tehdä saman, mutta hieman isommalla alueella, ja täydentää tukipylväillä hieman ulospäin.
M
PPeldah sanoi:
hei, näyttää tosi hyvältä tuossa.
Olen myös kiinnostunut, jos sinulla olisi hieman enemmän kuvia. Olen ajatellut tehdä saman, mutta hieman isommalla alueella, ja täydentää tukipylväillä hieman ulospäin.
Terveisin Pelle
Lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen svante_flood@hotmail.com, jotta en unohda etsiä kuvia. Ne ovat tietokoneellani.