Olin ajatellut laittaa koolaukset cc60, mutta ehkä on parempi cc30 kuten sanoit?
Valitettavasti paketeissa ei ole ohjeita.

Minulla ei valitettavasti ole paineilmaa käytettävissä ja alue on vain noin 12 neliömetriä, joten ei ole sen arvoista hankkia. Onko kenelläkään kokemusta biltema-pyssystä? Olisiko 16mm dyckert riittävä?
 
Kiitos pdf:stä! Erittäin hyvä!

Nyt on selvinnyt vähän... :)

Ystävällisin terveisin/Nicklas
 
Bumpar ketjun, olin kiinnostunut tästä sisäkatosta ja nyt minulla on koolaukset cc60 katossa, onko joku laittanut sen näin ja tietää miten se on toiminut? Tuntuu siltä, että mieluummin laittaisi jonkun muun sisäkaton kuin uuden harvan paneelin.
 
Ja ennen kaikkea: te, jotka olette käyttäneet taket 4 vuotta, mitä mieltä olette jälkikäteen?
 
Okei, en tullut tästä paljon viisaammaksi. Olen kyllä rikkonut ja ollut mukana sellaisessa levyssä tänään työmaalla ja se oli erittäin jäykkä, joten uskon sen onnistuvan muutenkin hyvin.
Sitten vielä viimeinen kysymys, mihin suuntaan minun pitäisi laittaa nämä levyt? Katso liitetty kuva. A vai B? Eli millä tavalla ne olisivat tukevimmat. Huomioi, että voi kiinnittää ruuveilla vain levyjen pontteihin.
Kaavio, joka näyttää kaksi vaihtoehtoa levyjen asennussuuntaan: vaihtoehto A (vaakasuora) ja B (pystysuora) CC60-rakenteessa.
 
Viimeksi muokattu:
Aika spontaani ;) mielestäni b näyttää paremmalta. Enemmän kiinnitettävää.
 
Olemme asentaneet byggmax sisäkaton useisiin huoneisiin ilman ongelmia. Kuitenkin en ole koskaan ajatellut maalata uudelleen...
Kiinnitin laatat paineilmatoimisella naulapistoolilla.
Luulen, että käytimme 45 mm klamreja ja ammuimme melko paljon :cool:
 
Olen asentanut noin 250 m² Byggmaxin kattopaneeleja. Olen asentanut ne B:n mukaan 600c/c. Joskus olen kiinnittänyt ne kipsiruuvilla ja joskus sähköisellä niittipistoolilla. Olen käyttänyt noin 25 mm niittejä, vaikka suositus on 38 (luulen).
 
vojma sanoi:
Olen asentanut noin 250 m² Byggmaxin kattopaneleja. Olen asentanut ne B:n mukaisesti 600c/c. Joskus olen ruuvannut kipsiruuvilla ja joskus sähköisellä niittipistoolilla. Olen käyttänyt noin 25 mm niittejä, vaikka suositellaan 38 (luulisin).
Mahtavaa :) juuri se vastaus, jonka halusin kuulla, aion ruuvata, koska pinta-ala on kuitenkin niin pieni (20m2)
 
Sinun täytyy kallistaa ruuvia hieman niin, että pää ei osu pontin reunaan.
 
Bumppaan ketjua uudelleen :) Onko kukaan asentanut downlight-valaisimia tähän sisäkattoon? Mietin lähinnä, muuttuvatko kalvot keltaiseksi lämmöstä?
 
GT3 sanoi:
Nostan ketjua taas :) Onko kukaan asentanut downlights tähän sisäkattoon? Mietin eniten sitä, kellastuuko kalvo lämmöstä?
Kukaan???
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.