Olin ajatellut laittaa koolaukset cc60, mutta ehkä on parempi cc30 kuten sanoit?
Valitettavasti paketeissa ei ole ohjeita.
Minulla ei valitettavasti ole paineilmaa käytettävissä ja alue on vain noin 12 neliömetriä, joten ei ole sen arvoista hankkia. Onko kenelläkään kokemusta biltema-pyssystä? Olisiko 16mm dyckert riittävä?
Bumpar ketjun, olin kiinnostunut tästä sisäkatosta ja nyt minulla on koolaukset cc60 katossa, onko joku laittanut sen näin ja tietää miten se on toiminut? Tuntuu siltä, että mieluummin laittaisi jonkun muun sisäkaton kuin uuden harvan paneelin.
Okei, en tullut tästä paljon viisaammaksi. Olen kyllä rikkonut ja ollut mukana sellaisessa levyssä tänään työmaalla ja se oli erittäin jäykkä, joten uskon sen onnistuvan muutenkin hyvin.
Sitten vielä viimeinen kysymys, mihin suuntaan minun pitäisi laittaa nämä levyt? Katso liitetty kuva. A vai B? Eli millä tavalla ne olisivat tukevimmat. Huomioi, että voi kiinnittää ruuveilla vain levyjen pontteihin.
Olemme asentaneet byggmax sisäkaton useisiin huoneisiin ilman ongelmia. Kuitenkin en ole koskaan ajatellut maalata uudelleen...
Kiinnitin laatat paineilmatoimisella naulapistoolilla.
Luulen, että käytimme 45 mm klamreja ja ammuimme melko paljon
Olen asentanut noin 250 m² Byggmaxin kattopaneeleja. Olen asentanut ne B:n mukaan 600c/c. Joskus olen kiinnittänyt ne kipsiruuvilla ja joskus sähköisellä niittipistoolilla. Olen käyttänyt noin 25 mm niittejä, vaikka suositus on 38 (luulen).
Olen asentanut noin 250 m² Byggmaxin kattopaneleja. Olen asentanut ne B:n mukaisesti 600c/c. Joskus olen ruuvannut kipsiruuvilla ja joskus sähköisellä niittipistoolilla. Olen käyttänyt noin 25 mm niittejä, vaikka suositellaan 38 (luulisin).
Mahtavaa juuri se vastaus, jonka halusin kuulla, aion ruuvata, koska pinta-ala on kuitenkin niin pieni (20m2)