9 538 lukukertaa ·
15 vastausta
10k lukukertaa
15 vastausta
Kuvia: Byggmax sisäkatto tai jotakin muuta
Hei !
Olen juuri asentanut ByggMax sisäkaton koko alakertaan, se oli helppoa ja näyttää hyvältä.
Mutta varo vahingoittuneita levyjä, 14 paketista (5 kussakin) noin 12 levyä oli vahingoittuneita. Suurin osa niistä voitiin leikata ja käyttää päätypaloina.
En ole mikään ByggMax-fani, mutta näin katon naapuriltani ja se näytti hyvältä. 99,-/m2.
Olen juuri asentanut ByggMax sisäkaton koko alakertaan, se oli helppoa ja näyttää hyvältä.
Mutta varo vahingoittuneita levyjä, 14 paketista (5 kussakin) noin 12 levyä oli vahingoittuneita. Suurin osa niistä voitiin leikata ja käyttää päätypaloina.
En ole mikään ByggMax-fani, mutta näin katon naapuriltani ja se näytti hyvältä. 99,-/m2.
Jäsen
· västra götaland
· 128 viestiä
Hei
100:- per neliömetri ns. agnes-katolle tai tak-ess:lle on saatavilla melkein kaikilta rakennusliikkeiltä pienen tinkimisen jälkeen, jolloin vältät toivottavasti vaurioituneet reunat...
Ostin Beijeriltä hintaan 100:- per neliömetri, mutta minulla on tuttuja, jotka ovat ostaneet Bauhausista. En tiedä, mikä valmistaja heillä on, mutta se vaikuttaa hieman helpommalta yhdistää saumoja. Työn päätyttyä imuroin koko katon poistaakseni jäljelle jääneen sahanpurun.
100:- per neliömetri ns. agnes-katolle tai tak-ess:lle on saatavilla melkein kaikilta rakennusliikkeiltä pienen tinkimisen jälkeen, jolloin vältät toivottavasti vaurioituneet reunat...
Ostin Beijeriltä hintaan 100:- per neliömetri, mutta minulla on tuttuja, jotka ovat ostaneet Bauhausista. En tiedä, mikä valmistaja heillä on, mutta se vaikuttaa hieman helpommalta yhdistää saumoja. Työn päätyttyä imuroin koko katon poistaakseni jäljelle jääneen sahanpurun.
Meille ei jäänyt sahanpurua, ja ne levyt, jotka olivat vahingoittuneet, emmekä käyttäneet toista puolta, palautimme takaisin...singemoller sanoi:Hei
100:- neliöltä s.k agnes katto tai katto-ess on saatavissa melkein kaikilta rakennusliikkeiltä pienen tinkimisen jälkeen, jolloin toivottavasti vältyt vahingoittuneilta reunoilta...
Ostin Beijeristä hintaan 100:- per neliö, mutta tiedän tuttuja, jotka ovat ostaneet bauhausista. En tiedä, mitä merkkiä heillä on, mutta tuntuu, että niitä on helpompi yhdistää. Valmiin työn jälkeen imuroin koko katon poistaakseni jäljellä olevan sahanpurun
Ja levyjen yhdistäminen ei myöskään ollut ongelma.
Mutta kuten kirjoitin alussa, en ole ByggMaxin fani, pätee edelleen, mutta kattopaneelit olivat aivan loistavia.
Olen äskettäin asentanut kattopaneelit från byggmax keittiöön, ei ollut yhtään vahingoittunutta levyä.
Minun levyni nimi on Regina Interiörpanel ja se valmistetaan Moelvenilla, onko teillä muilla sama merkki vai otetaanko niitä eri valmistajilta?
Minun levyni nimi on Regina Interiörpanel ja se valmistetaan Moelvenilla, onko teillä muilla sama merkki vai otetaanko niitä eri valmistajilta?
Sama katto meillä koko alakerrassa.mattzon sanoi:
Mitä mieltä olet/olette siitä katosta?