Hei!

Aion asentaa Byggmax Innertak "Regina" koko asuntoon. Olen ajatellut laskea katon 70x45 koolauspuilla sekä 28x70 rimarakenteella. Ajattelin asentaa rimarakenteen cc60, mutta asennusohjeen mukaan se tulisi asentaa cc30. Jos asentaa suoraan koolauksiin, niin cc60 käy hyvin.

Onko joku toinen asentanut tämän kattopaneelin ja voi antaa vinkkejä? En voi kuvitella, että se ei kestäisi 70x45 koolauspuita, 28x70 rimarakennetta cc60 ja kattopaneelien asentamista rimarakennetta pitkin?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.