Hei.
Onko kenelläkään kokemuksia Byggmaxin sisäkatosta? Onko helppo asentaa? Niittaa/dyckert vai ruuvi?
Luulen, että Moelven valmistaa sitä.

• Byggmaxin valkoinen muovipinnoitettu lastulevy, mitat 620x1220 mm, 5 kpl pakkaus.
B Björn_Nilsson sanoi:
Hei.
Onko kenelläkään kokemuksia Byggmaxin sisätakasta? Helppo asentaa? Klammeri/dyckert vai ruuvi?
Luulen, että Moelven valmistaa sen.
Kaverillani oli äskettäin se asennettuna kotiinsa. He ovat tyytyväisiä tuotteeseen, sekä asennukseen että viimeistelyyn. He kiinnittivät levyt ruuveilla ja kokivat levyt vaikeasti ruuvattaviksi.

H
Beskow93 Beskow93 sanoi:
Minulla oli kaveri, joka asensi sen kotiin äskettäin. He ovat tyytyväisiä tuotteeseen, sekä asennukseen että viimeistelyyn. He ruuvasivat kiinni levyt ja pitivät levyjä hitaasti ruuvattavina.
B Björn_Nilsson sanoi:
Hei.
Onko kenelläkään kokemuksia Byggmaxin sisäkatosta? Helppo asentaa? Klipsit/naulat tai ruuvit?
Luulen, että Moelven valmistaa sen.
Asensin foliokattoa, mitään plafondia ei voi käyttää siinä katossa, siihen tuli ruskea palojälki.

Kyllä, asensin noin 50m2 juuri tätä mallia kolme vuotta sitten. Tuli todella hyvä ja viimeistely ei ole heikentynyt asennuksen jälkeen. Ruuvattiin ponttiin tuotteen ohjeiden mukaan.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.