30 906 lukukertaa ·
93 vastausta
31k lukukertaa
93 vastausta
Betoniportaat kunnostus itse(?)
Tiedätkö, kuinka paljon 133 menee? Ajattelin käydä ostamassa tänään.L Lerstenstegel sanoi:Se oli enemmän kuin aluksi ajateltiin, joten on yhtä hyvä laittaa se kokonaan uusiksi.
Koska se on block, sinun pitäisi käyttää verkkoa, mutta jos teet kuten ajattelen, se ei näy läpi, mutta voi silti halkeilla myöhemmin.
Hiomaan kaiken maalin rappaukselta ja penslaamaan pohjamaalin kaikelle, missä on block. Sitten tasoitat kaiken jäljellä olevan rappauksen kanssa.
Kaikki pitäisi olla karkeaa ennen kuin vedetään tasaiseksi laudalla. Älä missään nimessä terästäsiitä tulee liian sileä pinta ja tarttuvuus seuraavaan kerrokseen on erittäin huono.
Käytä pesulautaa sen sijaan puolihuolellisesti. Peseminen ei ole vain pintaa varten, sillä se myös tasoittaa tasoitettua pintaa ja on yleensä helpompaa, mitä suurempi pesulauta sinulla on, ei tarvitse liioitella, mutta älä osta pienintä.
Kun se on tasainen, odota muutama päivä, jotta se kuivuu ja on lähempänä jäljelle jäänyttä rappauksen väriä. Tietysti voit tehdä tämän jo seuraavana päivänä, mutta se johtaa epätasaiseen kuivumisaikaan ja sinun on vaikeampi tehdä hyvää työtä.
Sitten ostat esimerkiksi Weber 133, joka on b-laasti, pienellä täyteaineella, jonka levität koko pinnalle ja tasoitat huopalastalla.
Tulee kuin uutta kaikelle eikä mitään saumakohtia
Jos et halua tehdä näin ja aiot tehdä tasaisen vanhan rappauksen kanssa välttääksesi hiomisen ja ylimääräisen kerroksen, on vain pohjustettava ja sitten täytettävä kaikki, mikä on blockeissa, mutta jätä 3-4 mm tasoittumaan vanhan kanssa. Sitten käytät 133 seuraavana ja huovutat.
Tietysti voit lyödä kaiken samana päivänä tavallisella b-laastilla, mutta siinä on hyvin suuri täyteaine (0-4/0-3) ja se saattaa vetää ruusuja siellä, missä se on kapea ja lähellä saumaa.
Rakennusperinteen vaalija
· Malmö
· 256 viestiä
Se riippuu, jos pinta on erittäin epätasainen, niin saat noin 1,5 m2 per säkki, mutta jos se on tasainen, noin 2,5 m2 ja jos se on erittäin hyvä, kuten jos terästat vanhaa sokkelia, niin se on jopa 4 m2.
Olen putsannut vähän lisää, mutta unohtanut ottaa kuvia
Tuli 5 säkkiä kun oli 20kg jokaisessa
Aion kokeilla hioa maalin pois viikon aikana ja saada karkean pinnan kuntoon ja ehkä levitettyä ohutkerros, mutta tunnen, että minun on varmaankin varattava koko päivä siihen, vaikka se menee varmasti nopeammin...
Tuli 5 säkkiä kun oli 20kg jokaisessa
Aion kokeilla hioa maalin pois viikon aikana ja saada karkean pinnan kuntoon ja ehkä levitettyä ohutkerros, mutta tunnen, että minun on varmaankin varattava koko päivä siihen, vaikka se menee varmasti nopeammin...
· Malmö
· 256 viestiä
Hehe, paljon helpompaa heille tehdä.
Olen utelias tietämään, kuinka paljon se maksoi, jos haluat jakaa sen?
Olen utelias tietämään, kuinka paljon se maksoi, jos haluat jakaa sen?
En tiedä vielä, he luulivat, että se veisi aamupäivän.L Lerstenstegel sanoi:
Se, mikä vie eniten aikaa, on varmaan perustaminen ja purkaminen, ja itse hiekkapuhalluksen hän ajatteli kestävän hieman yli tunnin.
Arvioisin 3-5000:-
· Malmö
· 256 viestiä
Kuinka hyvä, ei huonoja yllätyksiä siellä. Tulee olemaan helppo kiinnittää pinnoite siihen.
Kuitenkin viimeinen porraskivi on varmaan mahdoton korjata hyvin.
Poista ja poraa kiilat portaisiin, johon kiristät pienen raudoitusverkon.
Muotoile ja valu uudestaan, niin se tulee kestämään.
Kuitenkin viimeinen porraskivi on varmaan mahdoton korjata hyvin.
Poista ja poraa kiilat portaisiin, johon kiristät pienen raudoitusverkon.
Muotoile ja valu uudestaan, niin se tulee kestämään.
Nyt olen puhdistanut alapinnan niin, että kaikki suuremmat tavarat ovat poissa.
Ang 133, pitäisikö minun sekoittaa säkki suoraan tombolaan?
Täytyykö laasti iskeä paikalleen vai voiko sen levittää jotenkin?
Oletan, että minun pitäisi saada laastia koko pinta-alalle saadakseni hyvän, tasaisen ja hienon pinnan
Olen tosi huono iskemään laastia, tulee noin yksi nuuskapussi kerrallaan
Ang 133, pitäisikö minun sekoittaa säkki suoraan tombolaan?
Täytyykö laasti iskeä paikalleen vai voiko sen levittää jotenkin?
Oletan, että minun pitäisi saada laastia koko pinta-alalle saadakseni hyvän, tasaisen ja hienon pinnan
Olen tosi huono iskemään laastia, tulee noin yksi nuuskapussi kerrallaan
· Malmö
· 256 viestiä
Sekoita vispilällä ämpärissä, levitä teräslaatikolla noin 0,5 mm. Kuivuu nopeasti, joten sinun pitäisi ehtiä koko pinta kulmiin asti ennen kuin filttaat.
Ok minulla on ehkä 3-5 mm epätasaisuuksia kuten tilanne nyt on, luulin että voisin korjata ne 133:lla mutta se ei ehkä onnistu sittenL Lerstenstegel sanoi: