Joten siinä sitä seisoo kukkapenkin vieressä kitkemässä, talon äärellä joka on vuodelta -54
..joka tarjoaa paljon harrastusmahdollisuuksia; katto, ikkunat, kellarin kunnostus - you name it!
Mutta sitten katson portaita ja ajattelen "eikö olekin vain koputettava, tasoitettava / täytettävä korjausbetonilla, hiottavana timanttihiomakoneella"
Sitten voi maalata. Teoriassa - olenko oikeilla jäljillä?
Mielenkiintoinen ketju, en ole itse tarkistanut, miten se pitäisi tehdä. On kuitenkin jotain, jota haluaisin korjata myös täällä kotona Valitettavasti minulla on vähän liikaa meneillään juuri nyt, jotta voisin tarttua siihen. Kun asuin vuokra-asunnossa, he kunnostivat ulkoportaat kellariin, wow sanon vain, mikä parannus se oli. Muistan, että siellä oli henkilö 2-3 aamua yhteensä.
Pienet kolhut ja vauriot askelmien kärjessä voi korjata Ardex A46:lla. Minulla on paljon jälkiä rautakangesta, ne tulee harjata puhtaiksi pyörivällä teräsharjalla, mahdollisesti primer käsittelyyn (tarkistan vielä tuesta) tasoittaa koko pinta, levittää hiukan lisää, odottaa hetki ja sitten pestä askel kostutetulla jäykällä sienellä. Lopuksi voi levittää STO:n (nimi, jota en muista) se toimii sekä pintakerroksena, vedeneristeenä ja on saatavilla eri väreissä ja liukuesteellä varustettuna.
Täytyy käyttää timanttihiomakonetta kunnolla täällä ylhäällä. Näkyy vanhaa epoksia. Betoni on ikään kuin huuhdeltu, mikä pitäisi olla kiitollista työtä kunhan aloittaa. Pahempi juttu askelmien nokkien kanssa Ihanaa, että kaikki kokemukset jaetaan niin kauan. Tulee olemaan hauska projekti.
Valitettavasti talon ulkoinen ylläpito on ollut huomattavasti laiminlyöty
Pohdin valintaa, aloittaisinko julkisivusta tai portaista tai molemmista, vaihtaa ikkunat, pystyttää aita, raivata tontin ympäriltä, muurata autotalliovi umpeen, kunnostaa wc ja suihku kellarissa, rakentaa wc ja suihku pieneen vuokrahuoneeseen jne...
Paljon on tehtävää, mutta aikaa ja rahaa on vähän... ajattelin kunnostaa omilla rahoilla ja välttyä lainaamatta enempää
Koska emme ole vielä päättäneet, rakennammeko portaita vai emme, teimme pikaremontin olemassa olevaan eteisportaaseen.
Harjasimme pois kasvit ja kaiken, mikä ei ollut kiinni, teräsharjalla. Sitten sekoitettiin tavallista hienobetonia, joka laitettiin halkeamiin ja kohtiin, joista suurempia rapautuneita paloja puuttui. Pari kerrosta talon pohjamaalia riitti.
Se on kamala. . talon huolto on ollut huomattavasti laiminlyöty ulkopuolelta. . .Olen vailla ratkaisua, aloittaa julkisivusta tai portaista tai molemmista osista, vaihtaa ikkunat. . jne. .
Tervetuloa klubiin, haluan sanoa! Kukaan ei ole välittänyt meidän talosta vähintään 15 vuodessa Julkisivu on ok, loput - kuuluu melko laajaan harrastustoimintaan. Otin pienen "tauon" huolehtiakseni puutarhasta.
Katto on seuraava ja portaat.
Joo, pitääksemme keskustelun, portaasi on suunnilleen yhtä karmea kuin minun Kiitos kuvista!
. .Puhdistin kasvuston ja kaiken irtonaisen teräsharjalla. Sitten sekoitettiin vähän tavallista hienobetonia, joka asetettiin halkeamiin . . . maalattiin sokkelimaalilla, ja se sai kelvata
Nice! Ongelm solved check!! Jaha, niinpä vain hienobetoni riitti. Mahtavaa.
On toinen ongelma ja se on, että raudoitus on ruostunut ja haljennut alapuolelta...
Todella hauska työ tuntuu siltä, ryömiä sisään ja hakata rappaus sitten käyttää teräsharjaa ruosteen poistamiseen, sitten pitäisi rapata tai tehdä jonkinlainen päällystys jollain tavalla...
Kokeile olla hieman lähietäisyydeltä korkeapainepesurin kanssa, tuntuu siltä, että sen pitäisi pystyä irrottamaan aika paljon ilman liian suurta työpanosta.