Miten rakenne on pysynyt nyt, kun toinen talvi on pian ohi?
Olen suunnittelemassa autokatosta samanlaisella koolla ja olisi mukavaa välttää tukea keskellä.
Omani tulee sijaitsemaan Upplandissa, joten lumen määrä on huomattavasti pienempi viime talvien perusteella.