G Gabbe1 sanoi:
Mikä siitä tuli lopulta?
45x220?
c-c 600 mm?
5m jänneväli?
Missä Ruotsissa se on rakennettu (lumivyöhyke)?
Se oli 56x270, cc110 ja 495cm jänneväli, lumivyöhyke 3,5
Täällä tiedetään, että katto on lumesta lapioitava jos lunta tulee paljon, joten se on tuttua eikä minua oikeastaan huolestuta, että se sortuu 😊
 
Miten rakenne on pysynyt nyt, kun toinen talvi on pian ohi?

Olen suunnittelemassa autokatosta samanlaisella koolla ja olisi mukavaa välttää tukea keskellä.
Omani tulee sijaitsemaan Upplandissa, joten lumen määrä on huomattavasti pienempi viime talvien perusteella.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.