H
Hosseal: [citat] Mikä voisi olla sääntöjen koko, riittääkö 95x45...pitäisikö niiden olla seisovina vai makaavina vanhalla katolla?
8 vastausta · 31,8k lukukertaa
·
j.tuovinen
j.tuovinen: Hei. Suunnittelemme uuden terassilaudan asentamista terassillemme, ja koska terassimme on suuri, 50 neliömetriä, otan kiitollisena vastaan vinkkejä mahdollisista verkkosivuista, joista voisi ostaa terassilauta edullisesti - mutta ei kuitenkaan laadun kustannuksella (mieluummin kallista ja hyvää kuin halpaa ja huonoa). Olen aiemmin kuullut, että on huomattavasti edullisempaa tuoda
0 vastausta · 979 lukukertaa
A
Anton Hertzman: Hei, Minulla on varastotila, josta on tarkoitus tehdä kanala, ainakin 3/4 osaa tilasta. Olisiko jollain vinkkejä ja ideoita siitä, miten voisin edetä seinien kanssa, mahdollisella eristyksellä ja lattian kanssa, joka tällä hetkellä koostuu maasta. Valitettavasti minulla on puutteellista osaamista rakennus/puusepäntyössä, joten otan kiitollisena vastaan ehdotuksia. Kiitos etukäteen.
0 vastausta · 950 lukukertaa
·
Z
Zeke_Varg: [citat] Kuinka korkea on kellarisi katto? Minulla on 220 cm korkeus, ja olen tehnyt kaapelikourut kattoon. Alaspäin laskeminen ei ole vaihtoehto minun tapauksessani, mutta harvoin olen nähnyt kellareita, joissa on niin korkea katto, että visuaalisista syistä olisi parempi piilottaa putket/kaapelit alakaton avulla. [bild] [bild]
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Rickard.
Rickard.: Se on tunnetusti hauras ja ajattelen, että se on jyrkän katon lumi, joka on murtanut peltikaton, ja jos niin on, niin se katto on periaatteessa käytetty, sillä se voi vain huonontua entisestään. Jyrkällä katolla on paremmat edellytykset, mutta se ei ole varsinaisesti uusi, niin sanotusti.
7 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
V
Villläramer: [citat] Kiitos vastauksesta, tulee 6 mm.
8 vastausta · 1,3k lukukertaa
B
Byggarn Bob: [citat] Mikä legenda olet, clasohlson on aivan nurkan takana, ja heillä pitäisi olla se kaupassa.
3 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
T
tergo: [citat] T-paneeli https://www.byggahus.se/forum/threads/vet-nagon-vad-denna-typ-av-panel-heter-och-om-den-gar-att-koepa-idag.259808/
16 vastausta · 3,1k lukukertaa
laserorm
laserorm: [citat] Kiitos! Käytin monitoimityökalua ja tein pieniä viiltoja koteloon, sitten oli helppo vääntää auki ruuvimeisselillä.
2 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
J
John Karlsson: Kulmahiomakone tässä tapauksessa, kevytbetoni halkeaa luultavasti liian helposti hakkaamiselle ja lyöntiin.
1 vastaus · 876 lukukertaa
Bo arnold
Bo arnold: Älä maalaa venelakalla, se voi vahingoittaa styroksia, väri liuottimen kanssa tulisi välttää, maalaa vesi pohjaisella puusepänmaalilla, se ei vahingoita styroksia.
1 vastaus · 747 lukukertaa
S
sinuslinus: [citat] Ei, tulee sama ongelma, jos yrität liimata yhteen kaksi maalattua puupalaa.
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Muthai
Muthai: Nostan tätä ketjua hieman. Haluan kiinnittää purjekankaan rapattuun kevytbetonirunkoon (lasiosan yläpuolelle). Mitä suositellaan kiinnitykseen silloin?
6 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
Joellernej: Tältä se näytti vuonna 1965 :-)
9 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
M
Mrmrl: Kyllä, se on paljon enemmän kuin olisin voinut arvata. Tuntuu, että siitä tulee puuportaat!
10 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
N
neo11: 👍Vain vähän spackel sitten.
4 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
C
Cryptorchid81: [citat] En muista leveyttä juuri nyt, mutta alle 70cm haluaisin sanoa kuitenkin. Tuhannet kiitokset esittelystä, se vaikuttaa olevan vaihtoehto, jos meitä ”pakotetaan” ostamaan jotain muuta.
8 vastausta · 5,6k lukukertaa
·
N
NoClues: [citat] Hei! Tämä oli jo jonkin aikaa sitten! 🙂 Kyllä, katos onnistui hyvin, mutta päätin käyttää 2"4 rankoja sen sijaan. Se oli helpompaa ja kahden rankan avulla vältytään vääntymisriskiltä. Onnea rakennusprojektiisi!
12 vastausta · 10,1k lukukertaa
T
Tornhuset: Kiitos vastauksesta! Valitettavasti tarvitsen kokokierrettyjä. Ehdotukset Amazonista olivat kuitenkin kohtuullisella toimitusajalla.
4 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
P
Pappa1986: [citat] Yksinkertaisia asioita, jotka minun olisi pitänyt tarkistaa aiemmin, mutta tarkistan nämä perjantaina, kun olen huomenna poissa. Kiitos toistaiseksi.
2 vastausta · 744 lukukertaa
·
mickejamback
mickejamback: Hei, olen purkanut vanhan paikan päällä rakennetun vaatekaapin. Nyt on korkeusero sisäkatossa siinä, missä vanha vaatekaappi on ollut. Miten sinä ratkaisisit sen? Kaikki vinkit ovat tervetulleita.
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
K
kniv: Erityinen syy on se, että valmistaja haluaa ansaita enemmän rahaa.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
T
tomaskarlsson1020: Katselen paljon tiilitaloja, jotka on rakennettu miljoonaohjelman aikana 1950-1970, kuinka yleistä on, että näissä taloissa on kevytbetonia tiilen sisäpuolella?
0 vastausta · 578 lukukertaa
S
spikar-på-skruvar: Suunnittelen parhaillaan portaan/ pienen terassin rakentamista, mitat ovat 1500mm x 3000mm, korkeus 800mm. Haluan, että rakenne on mahdollisimman avoin alapuolelta, jotta se antaa hieman leijuvan tunteen. Se seisoo kuuden pylvään päällä, kahdessa rivissä, jossa on kolme pylvästä kussakin. Alkuperäisesti siinä oli tarkoitus käyttää 3000mm kantavaa palkkia per rivi, ja sitten 1500mm
0 vastausta · 760 lukukertaa
O
OnkelMike: [citat] Joo sori, vanha tapa
3 vastausta · 871 lukukertaa
Norrtull
Norrtull: Meillä on talossa, jossa asumme (asunto), painuma rakennusvuonna 1902, ja se painui 30 cm vuonna 1903. Sen jälkeen talo on pysynyt paikallaan. Olisin huolestuneempi, jos talo yhä vajosi.
5 vastausta · 2,3k lukukertaa
·
N
naikon: Riippuu vähän siitä, kuinka paljon haluat vaivautua. Yleinen menetelmä täällä olisi ollut tasoittaa ruuvit ja kipsilevyn saumat ja sitten tapetoida. Mutta yhtä hyvin voi maalata suoraan kipsilevylle, niin olisin varmaan tehnyt, koska se on vain vaatekaappi. Jos aiot ripustaa jotain todella raskasta, tarkistaisin, millainen seinä on, esimerkiksi onko sen takana puurakennelma tai
1 vastaus · 706 lukukertaa
·
tensiden
tensiden: Remonttitapetti.
1 vastaus · 472 lukukertaa
tensiden
1 vastaus · 472 lukukertaa
B
Bygget123: Hei, Aion tehdä reiän autotallini seinään veden läpivientiä varten. Se on moderni autotalli, jossa on kipsi, OSB, eristys, höyrysulku ja ulkoverhous. Miten teen tämän läpiviennin turvallisimmin ja yksinkertaisimmin ilman, että vahingoitan höyrysulkua?
0 vastausta · 996 lukukertaa
K
KlasseT: [citat] Juuri niin. Nyt vain viimeiset 45 cm seinästä on maan alla, joten suhteellisen pieni osa. Lisäksi seinä on osittain ulkoseinä vasemmalla kuvassa ja osittain naapurin ryömintätilan seinä oikealla kuvassa. Tästä johtuu korkeusero keskellä, joka tekee siitä hankalaa vain rappaamalla, ja siksi pitäisi siinä tapauksessa rakentaa ulos puolet seinästä jotenkin. Lyhyesti sanottuna
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.