Olemme äskettäin ostaneet talon ja terassilta puutarhaan on nämä portaat.
Ongelmana on, että askelmansyvyys/korkeus on aivan liian lyhyt, mitä vinkkejä teillä on, miten voisin ratkaista tämän? Se on minun ensimmäinen talo ja minulla ei ole kokemusta betonin kanssa työskentelystä.
Jos et halua poistaa vanhaa trappua ja tehdä uutta betonista, niin on varmaan helpointa rakentaa puusta uusi vanhan päälle samalla askelkorkeudella mutta suuremmalla askelsyvyydellä kuten alla olevassa kuvassa, jossa punainen on uusi trappu. Voisi ehkä olla mahdollista valaa askeleet syvemmiksi myös, mutta varmaan vaikea saada se tyylikkääksi.
Vaikea vastata minulle. Pitäisi kyllä saada joku betonin parissa työskentelevä antamaan hintatarjouksen. Jos se on Västmanlandissa, voin lähettää vinkkejä henkilöstä PM:n kautta.
Okei, ymmärrän. Se on Skånessa, joten ajomatka on hieman liian pitkä 😅
Oletan, että suurin osa täytyy repiä pois ja valaa uusi portaat sitten? Voi kestää aika monta tuntia..
Kyllä, jos vanha pitää purkaa pois. Uusi raudoitus ja kaikki siihen liittyvä, niin se voi varmasti päätyä 50:een, jos se tehdään hyvin. Mutta kuten sanoin, en ole laskenut, ehkä se päättyy 30:een, riippuen siitä, mitä valintoja tehdään.