1 587 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Liimata filmivaneria?
Hei, epäilen, että olen tehnyt ajatusvirheen. Olin tekemässä omaa ohjainviivoitinta vanhalle pyörösahalleni ja seurasin erään avuliaan henkilön ohjeita, jotka hän oli linkannut tälle foorumille.
Piti liimata kaksi levyä, kuten masonit, saadakseen aikaan suorakulman, jota saha voi seurata.
Minulla oli yksi vanha "formply"-levy, joka jäi yli valutyöstä, ja se vaikutti täydelliseltä.
Mutta, kahden vuorokauden jälkeen puuliima ei ollut kuivunut levyjen välissä, ja epäilen, että pinnoitus (fenolihartsipinnoitettu) häiritsee kuivumisprosessia?
Onko joku testannut liimata tätä materiaalia?
Pitäisikö minun vain odottaa pidempään vai onko peli menetetty? Liima kuivuu yhtä hyvin kuin pullossa - eli ei lainkaan? 🤓
Piti liimata kaksi levyä, kuten masonit, saadakseen aikaan suorakulman, jota saha voi seurata.
Minulla oli yksi vanha "formply"-levy, joka jäi yli valutyöstä, ja se vaikutti täydelliseltä.
Mutta, kahden vuorokauden jälkeen puuliima ei ollut kuivunut levyjen välissä, ja epäilen, että pinnoitus (fenolihartsipinnoitettu) häiritsee kuivumisprosessia?
Onko joku testannut liimata tätä materiaalia?
Pitäisikö minun vain odottaa pidempään vai onko peli menetetty? Liima kuivuu yhtä hyvin kuin pullossa - eli ei lainkaan? 🤓
B Boolean sanoi:Hei, epäilen, että olen ajatellut väärin. Olin valmistamassa omaa ohjausviivainta vanhalle käsipyörösahalleni ja seurasin ohjeita, jotka eräs avulias henkilö tällä foorumilla oli linkittänyt.
Piti liimata kaksi levyä, kuten masoniittia, saadakseen aikaan ensimmäisen suoran reunan, jota saha voi seurata.
Minulla oli levy vanhaa ”formply” jäljellä valutyön jälkeen ja se vaikutti täydelliseltä.
Mutta kahden vuorokauden kuluttua puuliima ei ollut kuivunut levyjen välillä ja epäilen, että pintakäsittely (fenolihartsipinnoitettu) häiritsee kuivumisprosessia?
Onko joku kokeillut liimata tätä materiaalia?
Pitäisikö minun odottaa vain pidempään vai onko peli menetetty? Liima kuivuu yhtä hyvin kuin pullossa - eli ei ollenkaan? 🤓
Ok, ja onko mitään ideaa odottaa viikko?S sinuslinus sanoi:
Ehkä porata "ilmanreikiä"?
Tämä täytyy laittaa "oppimis-tilille" 😂
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 013 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6 013 viestiä