P
Tror I, det holder, hvis jeg sætter en plywoodplade i to reglar udenpå gipsvæggen og derefter alt i plywooden?
 
  • Synes
FreQa
  • Laddar…
Thomas59
Det vægbeslag fra Kjell, i tidligere indlæg, behøver du ingen plade bagved. Holder uden problemer med 4 stk. Toggler. Med god margin.
 
  • Synes
Okarlsson
  • Laddar…
Tegge sagde:
Tror ni det håller om jag sätter en plywood skiva i två reglar utanpå gipsväggen och sedan allt i plywooden?
Jep. Med dit gamle beslag altså.
 
  • Synes
FreQa
  • Laddar…
P
Okarlsson Okarlsson sagde:
Japp. Med dit gamle beslag altså.
Perfekt. Hvis jeg mærker, at beslaget begynder at blive løst, så løser jeg problemet med en plywoodplade.
 
P
Thomas59 Thomas59 sagde:
Det vægbeslag fra Kjell, i tidligere indlæg, behøver du ingen plade bagved. Holder uden problemer med 4 st Toggler. Med god margin.
Okay.
 
Tegge sagde:
eller er det noget at bekymre sig om?
Orker ikke at analysere hvorfor du over-analyserer det du anasylerer men hvis man havde analyseret det du angriber i tekst på det du analyserer i tekst på dette analyserende indlæg så havde jeg fra en analyserende vinkel analyseret hvorfor du analt anasylerer så meget. Er du ingeniør? Stop med at overanalsyrere og bare prøv? Går det så går det, men det vil du nok aldrig turde prøve alligevel (i al venlighed, jeg mener ikke at være træls). Seriøst.
 
Tegge sagde:
Tak Carl-Jo-han.
Værsgo Tegge :)
 
P
C Carl-Jo-han sagde:
Værsgo Tegge :)
Jeg er analytiker
 
  • Haha
FreQa
  • Laddar…
Tegge sagde:
Jeg er analytiker
Jo tak, det kan man mærke. Prøv at slække tøjlerne og være praktisk en gang. Det er ret befriende. Men alle er ikke anlagt på den måde, så jeg kan forstå, at det kan være svært. Selv er jeg modsat. Bliver let gal på folk, der over-analyserer.
 
P
C Carl-Jo-han sagde:
Jo tak det mærkes. Prøv at slippe tøjlerne og vær praktisk en gang. Det er ganske befriende. Men alle er ikke lagde den vej, så jeg kan forstå, at det kan være svært. Selv er jeg det modsatte. Bliver let gal på folk, der over-analyserer.
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på stedet. Kan ikke gøre noget ved det, forstår du?
 
Tegge sagde:
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på stedet. Kan ikke gøre noget ved det, forstår du
Ok. Så hvem er hjemme
Tegge sagde:
Jeg er, ikke hjemme. Ikke på stedet. Kan ikke gøre noget ved det, forstår du
Ok. Føler du, at det er svært for dig, at du ikke kan gøre noget ved det?
 
P
:crysmile:
C Carl-Jo-han sagde:
Ok. Så hvem er hjemme

Ok. Føler du, at det er svært for dig, at du ikke kan gøre noget ved det?

C Carl-Jo-han sagde:
Ok. Så hvem er hjemme

Ok. Føler du, at det er svært for dig, at du ikke kan gøre noget ved det?
”Så hvem er hjemme?” Hvorfor vil du vide det :crysmile: dette er et byggeforum? Jeg er tilfreds med alle de kloge svar, jeg får, og det her må blive det sidste indlæg i denne tråd. Tak så meget for hjælpen.
 
Fik du op skærmen på væggen? *nysgerrig
 
  • Synes
Papphammar666
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.