Hmmm, jeg vakler mellem disse. Enkeltheden gætter jeg på det er som trækker mig mod OSB, men det er måske ikke så stor forskel trods alt!
Kører man råsponten direkte på tagspær, eller skal man oprette c/c60 også for denne?
Det fungerer med 22 mm råspont direkte på tagspær, men da skal du have en lægte som fixer råsponten i hinanden (c/c 60) mellem/langs med tagspær. Det kan uden ordentlig oprigning være en risiko for at det ser ud og svajer som om Martin Timell har bygget det.
Haha, en Timell-byggeri vil man jo ikke have
Nu er det bestemt......råsponten får det blive!
Utroligt stort TAK for denne værdifulde hjælp! Nu bliver det korrekt og rigtigt fra starten!!!
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.