Vassalena
Hej!

Jeg skal sætte træpanel i loftet i et lille rum, hvor den ene side måler 148 cm og den anden 144 cm. Hvordan skal jeg tænke med det første bræt? Isolering m.m skal også ind der, inden loftet fastgøres.

Huset er gammelt og skævt, så må jeg tilpasse efter forholdene. Se billede, hvis det hjælper.

• Overblik over et uisoleret loft med trærammer og synlige kabler i et rum med ujævne vægge; målt til 144 cm og 148 cm brede.
J
Man kan trække panelbrædderne fra hinanden nogle millimeter per bræt, hvis det er fer og not, så det ikke ses i slutningen, at det differ 40mm.

• Synes
Vassalena
  • Laddar…
J Jansson69 sagde:
Man kan trække panelbrædderne fra hinanden en millimeter per bræt, hvis det er spontat, så det ikke ses mod slutningen, at der mangler 40mm..
Præcis sådan

• Synes
Vassalena
  • Laddar…
Gips, glat hvidt loft, måske?

• Synes
Vassalena
  • Laddar…
Vassalena
J Jansson69 sagde:
Man kan trække panelbrædderne fra hinanden en millimeter per bræt, hvis det er fer og not, så det ikke kan ses til sidst, at det diff'er 40mm..
Tak! Gjorde sådan, og diff'en til sidst blev betydeligt mindre. Det kan heller ikke ses, at panelet "driver" lidt!

• Væg med hvide træpaneler og elektriske ledninger, der stikker ud, viser renoveringsprojekt i udvikling.
  • Synes
Jansson69
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.