Ja, hver og én får blive salig på sin måde. Men er den 10.000:e søm lige så sjov som den første?
Nej, sandsynligvis ikke. Ikke når det er i tæt tidsfølge i det mindste. Men da jeg mest sidder på kontor, bliver det ikke til sådanne repetitive øvelser for mig. Havde jeg sømmet dag ud og dag ind, havde jeg garanteret også ønsket mig en sømpistol!