benox sagde:
Ah, najs. Bauhaus har verkligen alt, ud over sit sortiment på hjemmesiden, hvilket irriterer mig... :)
Jeg er enig. Nu har jeg et Bauhaus i nærheden, så jeg kan smutte forbi, når jeg har brug for det, men jeg forstår, hvis man har langt. Nu ved jeg jo ikke, hvordan du har det.

raveper sagde:
Såg att det finns färdiga kitt at købe på bauhaus for at pynte efter dørramme.
Er det sådan nogle dyre portaler fra Lundbergs som de har eller noget billigere?

Han kunne kun bemærke, at der ikke var hvad de kostede. Har selv ret langt til Bauhaus så man må benytte lejligheden til at se så meget som muligt.

Nogle gange når der er murede vægge, plejer jeg at pudse en karm op. Det tager tid, men flot bliver det.

Hvorfor ikke beklæde med gips og hjørnebeskytter? Billigt og nemt. Det gjorde jeg, da vi fjernede lidt døre til køkken og stue.

hek sagde:
Hvorfor ikke klæde med gips og hjørnebeskyttere? Billigt og enkelt. Det gjorde jeg, da vi fjernede nogle døre til køkken og stue.
Det brugte jeg, da jeg byggede en halvvæg i gangen, men det blev en masse spartling og slibestøv. Havde jeg vidst, hvor meget merarbejde det ville medføre, havde jeg nok sat et bræt på kortsiden.

Men jeg gjorde det måske ikke på den rigtige måde :)

jeg kan også lide varianten med gips og hjørnebeskyttere, det bliver kanonsmart, og let at spartle når man har hjørnebeskyttere i metal (en fin kant som man kan lægge spartlen imod)
det støver når man sliber, men ikke hvis man har en flex-giraf med støvsuger ;)

Trækker I på foder så, eller hvordan løser I overgangen mod væggen? Man vil jo måske ikke male/tapetsere om to rum på kuppen.

mener du med gipsvarianten? jeg malede hullet hvidt, og malede ud et stykke på hver side i hvert rum, så det blev som en falsk karm, blev kanon.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.