Jeg oprettede tråden til at begynde med, da jeg tænkte på at skrue med min skruvautomat og undrede mig over, hvilken type skruer der var bedst

Men det endte altså med, at jeg tog til Biltema og købte en sømpistol (klarer søm mellem 50-100mm), dobbeltsømmede dobbelt lag gles med 75mm søm, trak ny el og ”potter” til spots og så på med gips. Sømpistolen er vidunderlig at have ved pladeregning også, fungerer virkelig godt for at være et biltemaprodukt.
