Jeg oprettede tråden til at begynde med, da jeg tænkte på at skrue med min skruvautomat og undrede mig over, hvilken type skruer der var bedst :) Men det endte altså med, at jeg tog til Biltema og købte en sømpistol (klarer søm mellem 50-100mm), dobbeltsømmede dobbelt lag gles med 75mm søm, trak ny el og ”potter” til spots og så på med gips. Sømpistolen er vidunderlig at have ved pladeregning også, fungerer virkelig godt for at være et biltemaprodukt. (y)
 
  • Synes
SJfunkis
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.