4,527 læst ·
21 svar
5k læst
21 svar
Rive væg med gasrør i?
Hmm, jo, jeg forstår ikke rigtig alle de tråde, hvor gaskomfuret skal ud.
Jeg ville gerne installere en, men det bliver besværligt.
Jeg ville gerne installere en, men det bliver besværligt.
Haha ja ved at nogle synes det. Jeg laver rigtig meget mad, men er ingen kok. Foretrækker virkelig induktion over gas. Havde gas i 7 år, da jeg boede i Californien, hvor det er standard, men synes ikke det er lige så godt. Det er nok en smagssagL Leif i Skåne sagde:
Jo man gør som man vil.
Derimod kræves det, at elforsyningen kan klare det. Både til lejligheden, og til hele bygningen når alle skal have elkomfur.
Derimod kræves det, at elforsyningen kan klare det. Både til lejligheden, og til hele bygningen når alle skal have elkomfur.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 251 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,251 indlæg
Ja, det er lidt sjovt fordi jeg har en 60+ slægtning som havde gaskomfur da hun var omkring 25 og da induktionskomfurerne kom for 15 år (?) siden sagde: Endelig kan jeg få et komfur som er næsten lige så hurtigt reguleret som gaskomfuret.
Man behøver ikke være kok for den sag, udover at det går hurtigt at varme noget op, hader jeg min kogeplade, men måske findes der bedre ting end Elektrolux lort??
Værst er når man bare vil have noget på lavt blus, klik surrr, klik surrr, klik surrr med 3 sekunders interval.
Værst er når man bare vil have noget på lavt blus, klik surrr, klik surrr, klik surrr med 3 sekunders interval.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 251 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,251 indlæg
Gammel komfur/häll?Isakare sagde:
Det er ikke sådan på mit 2 år gamle komfur fra Electrolux-koncerne.
Jo, det er garanteret muligt at tilslutte "din" gasledning, hvilket hensigtsmæssigt gøres så tæt på forbindelsen til stammen som muligt, hvis du alligevel skal fjerne gasrørene. Derimod er det måske ikke muligt at rive vægge ned hvordan som helst. Antar, at komfuret er nede i billedet, men hvor går røret hen opad i billedet?P prunila sagde:
Klik her for at svare