Hej,
undskyld at jeg blander mig, men hvis man i stedet for et vægskab på ben skulle have brug for at fastgøre en bruserblander i samme vægkonstruktion (gips+kakler) hvor der desværre ikke er nogen regel at fastgøre i. Hvad ville I bruge for en plug da? Molly?

Nej, så ville jeg bruge en almindelig universalplugg, der knytter sig og ekspanderer på bagsiden. Og så godt med silikone i hullet og i pluggen.

Tak for tipset!

Milkshaken
men hallo....
Det bedste af plugs det er jo RAWL NUT.
En gummiexpander som ikke behøver specialværktøj eller noget, den er skånsom mod fliser/tapet og alt, den er desuden mere vandtæt end 99% af alle forekommende plugs...
Jeg satte tusindvis af dem på byggerierne i først og fremmest vådrum,,, fantastiske plugexpandere..

Skal findes i en velassorteret byggemarked..

Milkshaken sagde:
, den er desuden mere vandsikker end 99% af alle forekommende plugger...
Hvordan mener du? Altså hvis man ikke silikonerer? For med silikon er alle plugger tætte, hvis man gør det rigtigt.

Ardexsmitten sagde:
Det er roligt! Vi ses i en anden tråd! Det er altid sjovt med diskussioner, og forskellige måder at se på tingene. Ofte så findes der jo flere løsninger på et problem! Håber bare at Massaman tør skrue det der skab fast nu! :)
skabene sidder på plads nu med universalplugs. det blev rigtig godt.

Tak for tipsene.

//Massaman

Z
Vækker liv i denne gamle tråd. Er der nogen, der kender en butik i det nordlige Stockholm, der sælger gummiexpander (rawl nuts)? Jeg finder dem kun hos Ahlsells.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.