61,184 læst ·
252 svar
61k læst
252 svar
Overdækning
Jeg siger jo det 😏 Östervärns Bygg i Ängelholm. Arbejder sammen med Sjöströms Bygg nu. Og han er ligesådan.Farstatjej90 sagde:
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 006 indlæg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6,006 indlæg
Svær at anmelde dårlig attitude til ARN.
Tag en inspektør ud, som skriver en rapport på renovering. Det kan du bruge i ARN, for de vil kun kigge på fakta og det, du sender ind til dem.
Jeg synes stadig, at du ikke skal kalde ham en masse stygge ting, selvom du synes, det er sandt. Det skaber bare en dårlig stemning i tråden, og det gavner dig ikke, for vi andre tager dig mindre seriøst.
Tag en inspektør ud, som skriver en rapport på renovering. Det kan du bruge i ARN, for de vil kun kigge på fakta og det, du sender ind til dem.
Jeg synes stadig, at du ikke skal kalde ham en masse stygge ting, selvom du synes, det er sandt. Det skaber bare en dårlig stemning i tråden, og det gavner dig ikke, for vi andre tager dig mindre seriøst.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 006 indlæg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6,006 indlæg
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
· 6 262 indlæg
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
- 6,262 indlæg
Jeg synes, at hvis man opfører sig dårligt, kan man forvente det samme tilbage. Jeg har intet til overs for idioter. Øje for øje.S sinuslinus sagde:Svær at anmelde tarvelig attitude til ARN.
Tag en bygningssagkyndig, der laver en rapport om renoveringen. Det kan du bruge i ARN, for de vil kun se på de fakta og det materiale, du sender ind til dem.
Jeg synes stadig, at du ikke skal kalde ham en masse grimme ting, selvom du mener, det er sandt. Det skaber bare dårlig stemning i tråden, og det gavner dig ikke, for vi andre tager dig mindre seriøst.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 6 006 indlæg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 6,006 indlæg
Farstatjej90 sagde:
T tergo sagde:
Jo, enskilda firman kan anses vara samma som privatpersonen.T tergo sagde:
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
· 6 262 indlæg
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
- 6,262 indlæg
Mange lider af, at de aldrig kan sige fra. Nogle gange kaldes de svaglinge. Det er ikke noget efterstræbelsesværdigt altid at være "fornuftig," som du siger.FlugfiskarniJämtland sagde:
Nogle gange skal man sætte grænser. Jeg har hellere værdighed og integritet end at du og ligesindede opfatter mig som "fornuftig".
Min mening er, at man kan sige fra uden at gå på personangreb og kalde personen i spørgsmålet ”dum i hovedet”, det kan lade sig gøre at udtrykke sig på en mere passende måde, hvis man ikke er tilfreds med nogens adfærd.Farstatjej90 sagde:
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
· 6 262 indlæg
Farstatjej90
Indretningsarkitekt
- 6,262 indlæg
Det er super godt, og sådan er det sikkert for dig, men hvis en mandlig håndværker spørger en kvindelig kunde "er det din kk?" Så er svaret "skråt op, forbandede idiot" og ikke "nu ville jeg sætte pris på ..blablabla".FlugfiskarniJämtland sagde:
Du er velkommen til at møde sådanne sindssyge ubehageligheder, som du vil, men jeg har ingen tålmodighed med sådanne personer. Jeg kan tilføje, at jeg sjældent ender i konflikter, men når det gælder gammelmandslort har jeg sat en og anden på plads gennem årene.
Hvad synes du jeg skal kalde ham så? Når det ikke går at diskutere med en person og det hele er bare suk og pust og stønn. Man gør ikke arbejdet færdigt og når man så får en bemærkning om at dette skal vi fikse, får til svar. Hvordan synes du jeg skal løse det? Hele tiden, og desuden går ind på kundens privatliv, så har jeg ikke noget andet forslag.FlugfiskarniJämtland sagde:
Selvom personen siger mærkelige ting til dig, behøver du vel ikke "kalde" ham noget? Afbryd arbejdet og bed ham skride, så behøver du ikke spilde energi på sådan en person.E Evalarsson36 sagde:Hvad synes du, jeg skal kalde ham så? Når det ikke er muligt at diskutere med en person, og alt bare er suk og pust og stønn. Man gør ikke arbejdet færdigt, og når man så får en påtale om, at dette skal vi fikse, får til svar. Hvordan synes du, jeg skal løse det? Hele tiden og derudover går ind i kundens privatliv, så har jeg ikke noget andet forslag