A AndersS sagde:
Men de billeder viser jo ikke, hvad nogen har gjort for nylig, må være xx år siden det blev sat panel og overbleck!

Det må være en trolltråd?
Præcis. Gamle 2-lagsvinduer og foderbrædder samt bleck, der har siddet i 20 år....er nok en troll-tråd🤔

M martinradbo sagde:
Jeg mener bare, at man ikke skal sætte pladen på den måde.
Har ingen anelse om det er et gammelt eller nyt billede, dit eller en andens hus. Bare at det er forkert monteret.
Det var mit spørgsmål jeg lagde op i går! Tak, så ved jeg det! Så må jeg rette det til, når panelet skal udskiftes. Eller hvis jeg bliver millionær, så jeg kan få et firma her til.

A AndersS sagde:
Men de billeder viser jo ikke, hvad nogen har gjort for nylig, det må være xx år siden, panel og overlæk blev sat!

Det må være en trolltråd?
Hvem har sagt, at det skulle være nyt?? Læs ordentligt!

E Evalarsson36 sagde:
Hvem har sagt, at det skulle være nyt?? Læs ordentligt!
Trolltråd, ny bruger og mange mærkelige indlæg.🤣

A AndersS sagde:
Trolltråd, ny bruger og mange underlige indlæg.🤣
Jeg har gjort et 1 indlæg 😉

T trojlee sagde:
Præcis. Gamle 2-glasvinduer og foderbrædder samt blik der har siddet i 20-år....er nok en troll-tråd🤔
For alle har nybyggeri i dag?

T trojlee sagde:
Exakt. Gamle 2-glasvinduer og foderbrædder samt blik som har siddet i 20 år....er nok en troll-tråd🤔
Herregud panelen blev skiftet i 94 hvor ofte skal man skifte panel?

T trojlee sagde:
Exakt. Gamle 2-lagsvinduer og foderbrædder samt blikkenslagerarbejde som har siddet i 20 år....er nok en troll-tråd🤔
Og vinduerne er lavet for cirka 12 år siden

E Evalarsson36 sagde:
Jeg har lavet et 1 indlæg 😉
En tråd og 44 indlæg😃

Så må du gerne forklare, hvad det er, snedkeren har lavet af arbejde på dine vinduer?

Farstatjej90
M MONTREAL sagde:
Vi har kun hørt, hvad den ene side synes, i betragtning af måden at udtrykke sig her på, kan der være holdningsproblemer på begge sider?!
Hvilken opførsel ville retfærdiggøre det, vi har hørt om i tråden?

A AndersS sagde:
En tråd och 44 indlæg😃
Undskyld. Trodde man skulle svare. Skal stoppe med det. Plejer ellers at være trolladvarsel at ikke svare

T trojlee sagde:
Så må du gerne forklare, hvad det er tømrer har lavet for arbejde på dine vinduer?
Jeg har ikke sagt, at han har gjort noget med mine vinduer! Eller? Han siger, at pladen sidder forkert, og det var mit spørgsmål.

Farstatjej90
A AndersS sagde:
Trolltråd, ny bruger og mange mærkelige indlæg.🤣
I så fald nogen, der synes, at seksuel chikane er noget, man laver sjov med. Altså en idiot eller muligvis et barn.

• Wow
  • Synes
UffePlåtis og 1 anden
  • Laddar…
Så du har taget en tømrer hjem for at spørge, om pladen sidder rigtigt? Forstår ikke rigtig, hvad du vil have ud af dette mere end at sværte en virksomhed til?
Pladen sidder forkert på dine vinduer..

• Synes
UffePlåtis og 1 anden
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.