A AndersS skrev:
Men de bilderna visar ju inte på vad någon gjort nyligen, måste vara xx år sedan det sattes panel och överbleck!

Det måste vara en trolltråd?
Exakt. Gamla 2-glasfönster och foderbrädor samt bleck som suttit i 20-år....är nog en troll-tråd🤔

M martinradbo skrev:
Jag menar bara att man inte ska sätta plåten på det sättet.
Har ingen aning om det är en gammal eller ny bild, ditt eller någon annans hur. Bara att det är fel monterat.
Det var min fråga jag lade upp igår! Tack då vet jag! Då får jag rätta till det när panelen ska bytas då. Eller om jag blir miljonär så jag kan få hit en firma.

A AndersS skrev:
Men de bilderna visar ju inte på vad någon gjort nyligen, måste vara xx år sedan det sattes panel och överbleck!

Det måste vara en trolltråd?
Vem har sagt att det skulle vara nytt?? Läs ordentligt!

E Evalarsson36 skrev:
Vem har sagt att det skulle vara nytt?? Läs ordentligt!
Trolltråd, ny användare och många konstiga inlägg.🤣

A AndersS skrev:
Jag har gjort ett 1 inlägg 😉

T trojlee skrev:
Exakt. Gamla 2-glasfönster och foderbrädor samt bleck som suttit i 20-år....är nog en troll-tråd🤔
För alla har nybygge idag?

T trojlee skrev:
Herregud panelen bytades 94 hur ofta måste man byta panel?

T trojlee skrev:
Och fönsterna är gjorda för typ 12 år sedan

E Evalarsson36 skrev:
Jag har gjort ett 1 inlägg 😉
En tråd och 44 inlägg😃

Då får du gärna förklara vad det är snickaren har gjort för arbete på dina fönster?

Farstatjej90
M MONTREAL skrev:
Vi har bara hört vad ena sidan tycker, med tanke på sättet att uttrycka sig här kan det finnas attitydproblem på båda sidor?!
Vilket beteende skulle rättfärdiga det vi hört om i tråden?

A AndersS skrev:
En tråd och 44 inlägg😃
Förlåt. Trodde man skulle svara. Ska sluta med det. Brukar annars vara trollvarning att inte svara

T trojlee skrev:
Då får du gärna förklara vad det är snickaren har gjort för arbete på dina fönster?
Jag har inte sagt att han gjort något med mina fönster! Eller? Han säger att plåten sitter fel och det var min fråga.

Farstatjej90
A AndersS skrev:
I så fall någon som tycker sexuella trakasserier är något man skojar om. Alltså en idiot eller möjligen ett barn.

• Wow
  • Gilla
UffePlåtis och 1 till
  • Laddar…
Så du har tagit hem en snickare för att fråga om plåten sitter rätt? Förstår inte riktigt vad du vill ha ut av detta mer än att svartmåla ett företag?
Plåten sitter fel på dina fönster..

• Gilla
UffePlåtis och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.