88,007 læst ·
96 svar
88k læst
96 svar
Mure hvælvet loft "jordkælder"
Bedrevidende
· Hallands Län
· 860 indlæg
Kunne det være muligt at frigge, hvis overfladen er mindre end 15 kvm?
Kunne ikke lade være med at poste link til disse enormt dygtige mexicanske valvmurere.
Form? Armering? Har man bare håndværkskendskabet så....
De ville nok have afsluttet din jordkælder under kaffepausen, med koppen i den anden hånd. Og forbundne øjne
Form? Armering? Har man bare håndværkskendskabet så....
De ville nok have afsluttet din jordkælder under kaffepausen, med koppen i den anden hånd. Og forbundne øjne
Jeg har tænkt længe over en jordkælder, men nu VIL jeg også have en jordkælder 
Tænkte på denne:

Jeg kan selvfølgelig ikke mure, og vi må håbe det aldrig bliver til noget, men hvordan kan jeg nøjes med en enklere variant efter videoen?
TS, kig ikke på videoen, jeg synes, du gjorde et godt stykke arbejde!
Tænkte på denne:
Jeg kan selvfølgelig ikke mure, og vi må håbe det aldrig bliver til noget, men hvordan kan jeg nøjes med en enklere variant efter videoen?
Herregud! Det der var virkelig helt urimeligt, hvordan skal jeg kunne få min kone til at lade mig forsøge at lave sådan en?!?harry73 sagde:
Jeg har tænkt længe over en jordkælder, men nu VIL jeg også have en jordkælder
Tænkte på denne:
[media]
Jeg kan selvfølgelig ikke mure og vi må håbe, det aldrig bliver til noget, men hvordan kan jeg nøjes med en enklere variant efter videoen?
Medlem
· Västernorrland
· 148 indlæg
Pænt! Jeg bliver virkelig inspireret
Hvordan tænker du omkring mus/rotter osv. med det stampede gulv? Kommer der til at være et gulv, der holder dem væk? Bliver fristet til et lignende byggeri, men vil gerne holde så meget skadedyr væk som muligt hvis det er.
Ja der skal lægges fliser som gulv, skal også tætne døren ordentligt, lige nu er der kun et lag brædder.A afSchinken sagde:
Rigtig flot! Skal også prøve noget lignende, men det bliver med en gitredør og en lampe længst inde, så det ser ud som en fængselscelle.Buford sagde:
Men virkelig imponerende byggeri
Men så fint! Om nogle år vil det se ud, som om den har været der siden 1917 eller så. Håber I opbevarer svagdricka og pilsner i den næste sommer.Buford sagde: