:o
Helt orelevant indlæg, men det var den beigeste løsning jeg har set, håber I har fået det fixet.
 
fredrik_o_sara sagde:
Vi har slutbesigtigelse om et par uger og vil tage det op som et punkt på protokollen. Jeg synes stadig, at de ikke falder ind på nogen måde overhovedet. Det er fejldimensioneret så det piber om det ..
Tag det med tømrerne før, hvis muligt. Hverken I eller dem bliver glade for at justere dette efter indflytning.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.