Som tidligere sagt, anvend betonskrue
Asfalt er ofte 2-3 lag på 5 cm hver
Så skruer, der er 100 mm eller længere

• Synes
1
  • Laddar…
P
Tror I virkelig, at betonskrue holder i asfalt?

Er det ikke bedre at bruge en fransk træskrue, der skrues ind i en plug, som udvider sig i asfalten?

Tak for tips!

• Synes
Slugge
  • Laddar…
P
Jeg vil prøve med plugg og se hvor godt det holder! 300kg på beton står der. hmmm

Tak for hjælpen!!

Asfalten er blød, så at montere med en plug som ekspanderer ville jeg sige er dårligere end at skrue i en skrue som skærer ind i asfalten.

Mikael_L
Molly måske?
:rofl:

Tror de fleste alternativer bør fungere, i værste fald må man skrue nye skruer i efter nogle måneder.

Bliver jo en hyggelig fartbump under byggetiden hvis ikke andet.

Har du tjekket om kablets diameter passer i beskyttelsen, mener at du ville have et stort abonnement?

Jeg har fastgjort fartbumpere med letbetonskruer, fungerer fremragende. Findes i det mindste 140 mm lange hos nærmeste byggemarked.

Havde løse fartbump i gummi der hvor jeg boede tidligere, de blev fastgjort med lange riflede søm som man slog ned i asfalten. Sømmet blev slået ned skråt udad. Løsrev sig aldrig, om efteråret trak man dem op med en brækstang. Hullerne forsvandt af sig selv, vi fandt aldrig de gamle huller når de skulle på igen om foråret.
En grovere skrue kan skrues direkte i asfalten.

• Synes
Mikael_L
  • Laddar…
H Hallerudsbo sagde:
Findes asfaltsskruer
Sikkert betonskruer med andet navn

[link] racking accessories&utm_content=238136
Vores vejforening fik sådanne skruer, da vi købte fartbump i gummi.
Fungerede ikke overhovedet, betonskruer virkede heller ikke.
Men det spiller nok en stor rolle, hvor tyk asfalten er, hos os ser det ud til kun at være ét lag på 4-5 cm.
Har ikke engageret mig i nogen skrueløsning endnu, så bumpet ligger løst.

H
Findes bump med dubbar under med.
Vi har ca 10 Cm, og de skruen drog godt.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.