Back83 Back83 sagde:
Mener du eps for at udjævne gulvet inden?
Nej, jeg mener, at de måske talte om at støbe med EPS-beton. Man bruger ofte det på uisolerede plader. Ikke super god isolering, men man får et solidt underlag med rimelig isolering.

pacman42 pacman42 sagde:
Nej, jeg mener, at de måske talte om at støbe med EPS-betong. Man bruger det ofte på uisolerede plader. Ikke super god isolering, men man får et solidt underlag med rimelig isolering.
Ja, EPS-betong var det ene firma tænkt at hælde på først, så almindelig beton tror jeg, hvis vi vil have den version, ellers nivellgulv på gulvet som det ser ud nu.

pacman42 pacman42 sagde:
5CM er jo måske lidt vel meget. Tid til lidt flydespartel altså. Man behøver jo ikke have helt glat dog. En amatør klarer af det...
Kiggede lidt i går på priser og det bliver ret meget flydespartel til 5cm på 50kvm. Så den resterende med platon osv på det. Da kommer vi nok op i samme priser som mekanisk ventileret nivågulv til slut.

Back83 Back83 sagde:
Kiggede lidt i går på priser og det bliver ret meget flydespartel for 5 cm på 50 kvm. Sen resten med Platon osv ovenpå det. Så kommer vi nok op i samme priser som mekanisk ventileret nivellgulv til sidst.
Så dyrt behøver det ikke at blive. Rimeligt bør det jo kun blive omtrent halvdelen af 5 cm i snit.

• Synes
TRJBerg
  • Laddar…
K
TRJBerg TRJBerg sagde:
Citat:
"men da du/I tilsyneladende stoler på, hvad andre siger, og så giver dem skylden, hvis alt ikke bliver, som I havde tænkt jer, er det lige så godt at være overtydelig."

Hvorfor skriver du sådan? Vil du starte et skænderi eller hvad?
At TS uplanlagt er havnet i den nuværende situation, er der ingen andre end TS selv, der bærer ansvaret for. Hvis TS manglede nødvendig viden, kunne TS have købt tjenester af fagfolk. At TS overhovedet antyder, at venner på nogen måde har bidraget til, at TS er havnet i den nuværende situation, gør mig rasende.

Eget ansvar.

TRJBerg
K Kardan79 sagde:
At TS uplanlagt er havnet i nuværende situation er der ingen andre end TS selv, der bærer ansvaret for. Hvis TS manglede nødvendig viden, kunne TS have købt tjenester af fagfolk. At TS endda antyder, at venner på nogen måde har bidraget til, at TS er havnet i nuværende situation, gør mig rasende.

Eget ansvar.
Hvad snakker du om??

K
TRJBerg TRJBerg sagde:
Hvad babler du om??
Jeg er for træt til at imødegå sådan noget uden betaling.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.