6,758 læst ·
51 svar
7k læst
51 svar
Hvor er muggen? Lugter meget, men er ikke synlig.
Ja, EPS-betong var det ene firma tænkt at hælde på først, så almindelig beton tror jeg, hvis vi vil have den version, ellers nivellgulv på gulvet som det ser ud nu.pacman42 sagde:
Kiggede lidt i går på priser og det bliver ret meget flydespartel til 5cm på 50kvm. Så den resterende med platon osv på det. Da kommer vi nok op i samme priser som mekanisk ventileret nivågulv til slut.pacman42 sagde:
Så dyrt behøver det ikke at blive. Rimeligt bør det jo kun blive omtrent halvdelen af 5 cm i snit.Back83 sagde:
At TS uplanlagt er havnet i den nuværende situation, er der ingen andre end TS selv, der bærer ansvaret for. Hvis TS manglede nødvendig viden, kunne TS have købt tjenester af fagfolk. At TS overhovedet antyder, at venner på nogen måde har bidraget til, at TS er havnet i den nuværende situation, gør mig rasende.TRJBerg sagde:
Eget ansvar.
Hvad snakker du om??K Kardan79 sagde:At TS uplanlagt er havnet i nuværende situation er der ingen andre end TS selv, der bærer ansvaret for. Hvis TS manglede nødvendig viden, kunne TS have købt tjenester af fagfolk. At TS endda antyder, at venner på nogen måde har bidraget til, at TS er havnet i nuværende situation, gør mig rasende.
Eget ansvar.
Klik her for at svare