Hej,
ett av hörnen i min källare (sutteräng) är angripet av svartmögel. För en månad sedan skrapade jag bort all gammal (plast-)färg, skrubbade med mögelborttagningsmedel och målade med silikatfärg. Men nu verkar möglet vara tillbaka igen. Väggen är av lättbetong, inga organiska material (förutom färgen) finns i närheten. Bifogar bilder.
Några frågor:
(1) Använde jag för lite eller fel mögelborttagningsmedel?
(2) Måste jag skrapa bort färgen för att ta bort möglet?
//Fredric
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder