21,963 læst ·
25 svar
22k læst
25 svar
Hvilken skrue er dette
Medlem
· Västernorrland
· 12 010 indlæg
Har monteret masser af ben på senge gennem årene, og det nemmeste er jo bare at tage almindelige skruer med sekskantet hoved og stor skive. Længden må man jo justere, så de ikke går igennem stoffet bare. Det er jo primært derfor de ofte har pin-skruer.
Og som allerede nævnt, så er det mange gange 5/16 UNC på madrasser. Hvorfor ved jeg ikke.
Og som allerede nævnt, så er det mange gange 5/16 UNC på madrasser. Hvorfor ved jeg ikke.
Har nu løst dette spørgsmål!
IKEAs kundeservice var hjælpsomme, men kunne ikke finde det i databasen trods mange søgninger. Sandsynligvis for længe siden de var i sortimentet.
Man har brug for tommelskruer med dimension 5/8 tomme, præcis som den foregående kommentator skrev. Disse skal have længden 1 1/2 tomme (ca. 38 mm) og være af den grove type tommelskruer, "coarse" eller UNC.
Suppler med skive 5/16 tomme, så fungerer det fint, har selv lige tjekket på vores Sultan Skymning uden problemer. Havde en gammel skrue at sammenligne med, ingen forskel.
Jeg købte disse via en meget kompetent og venlig kundeservice på Centry.se (Kender ikke nogen i virksomheden).
IKEAs kundeservice var hjælpsomme, men kunne ikke finde det i databasen trods mange søgninger. Sandsynligvis for længe siden de var i sortimentet.
Man har brug for tommelskruer med dimension 5/8 tomme, præcis som den foregående kommentator skrev. Disse skal have længden 1 1/2 tomme (ca. 38 mm) og være af den grove type tommelskruer, "coarse" eller UNC.
Suppler med skive 5/16 tomme, så fungerer det fint, har selv lige tjekket på vores Sultan Skymning uden problemer. Havde en gammel skrue at sammenligne med, ingen forskel.
Jeg købte disse via en meget kompetent og venlig kundeservice på Centry.se (Kender ikke nogen i virksomheden).
Fantastisk! Hvilket detektivarbejde! 🥳😜S Suburbia sagde:Har nu løst dette spørgsmål!
IKEAs kundeservice var hjælpsomme, men kunne ikke finde i databasen trods mange søgninger. Formodentlig for længe siden de var i sortimentet.
Man behøver tommelskruer med dimension 5/8 tomme, præcis som den tidligere kommentator skrev.
Disse skal have længden 1 1/2 tomme (ca. 38 mm) og være af den grove slags tommelskruer, ”coarse” eller UNC.
Kompletter med skive 5/16 tomme så fungerer det fint, har selv lige kigget på vores Sultan Skymning uden problemer. Havde en gammel skrue at sammenligne med, ingen forskel.
Jeg købte disse via meget kompetent og venlig kundeservice på Centry.se (Kender ikke nogen i virksomheden).
Klik her for at svare